Leg uit! Het lijkt mij wel ideaal, maar kreeg de optie niet aangeboden op de site.
Probeer maar. Ik vul in AMS- NBO en hij zegt vertrek uit ZWE ?!
En als ik invul AMS - BOM, dan zegtie dak moet vertrekken uit BRU.
Blijkbaar geeft hij zelf aan wat het goedkoopst is.
Ook ik vind Swoodoo een handige website. Ook Skyscanner is handig, je kunt op die website bijvoorbeeld bekijken of het goedkoper is om van Amsterdam naar Sydney of Melbourne te vliegen, je kunt verschillende steden uit een land vergelijken. Of bijvoorbeeld alle luchthavens van Londen of Rome. Echt een aanrader.
Het is de moeite waard om vluchten te zoeken via verschillende websites, omdat ze om een of andere reden toch vaak andere resultaten geven. Zelf heb ik na lange studie een ticket naar Italie geboekt via Cheaptickets.com, de enige die een heel laag Alitalia-tarief bood. Zelfs Alitalia had dat tarief niet.
Misschien dat de door jou gezochte site een van de volgende is. Ik heb het onderstaande stukje even gekopieerd uit Violet’s Vakantietips.
Cheaptickets.nl heeft een goede zoekmachine, waarin naast de gerenommeerde luchtvaartmaatschappijen (bijvoorbeeld KLM) ook een paar goedkope aanbieders zijn opgenomen. Ook kun je er losse chartervluchten boeken.
De zoekmachine van WorldTicketCenter geeft vaak net iets andere resultaten. WorldTicketCenter bestaat al tientallen jaren en is servicegericht. Ze helpen je ook telefonisch uitstekend. Daar staat wel tegenover dat er als je je ticket hebt uitgezocht, nog een flink bedrag aan servicekosten bovenop komt. Voor tickets naar Tanzania was dat maar liefst 400 Euro! Die heb ik uiteindelijk rechtstreeks bij de KLM geboekt.
De Vliegfabriek toont altijd volledige reissommen inclusief toeslagen zoals luchthavenbelastingen reserveringskosten en andere bijkomende kosten. Je weet dus wat je eraan hebt.
Op de zoekmachine van Wegolo vind je alleen de lage-prijzen-maatschappijen, waaronder Transavia, Easyjet en Ryanair. Je kunt ook zoeken met vertrekplaats “Benelux”. Handig, want dan neemt de zoekmachine ook de luchthavens in België en in de Duitse grensstreek mee.
Maar let bij dit alles wel op: door online reisbureaus worden dossierkosten en “Customer Service Tax” in rekening gebracht. Vaak zie je dat pas nadat je al je gegevens hebt ingevoerd. Kijk daarom vooraf even onder FAQ of klantenservice waar je op moet rekenen, dan is het minder schrikken.>>>
Had nog nooit van Wegolo gehoord. Supertip!
Als je overigens alleen geïnteresseerd bent in lowcostmaatschappijen is www.lowcostairlines.nl ook wel aardig. Je kunt dat per bestemming zoeken.
Tevens een goede website is Skyscanner, het is een zoekmachine voor vluchten. Handig is als je vrij kan nemen wanneer je maar wilt, dat je kan zoeken op de hele maand en jaar, om de goedkoopste prijs te vinden.
Kijk ook eens naar deze tips: http://www.trosradar.nl/artikel_detail/bericht/goedkoop-vliegtickets-boeken/
Ik gebruik vaak skyscanner.nl , handige funtie vind ik is de je de bestemming op overal kunt zetten, hierdoor zie je wereldwijde bestemmingen met de goedkoopste prijzen erbij. Krijg ik weer inspiratie voor een nieuwe reis!
Tegenwoordig gebruik ik ook paperflies.nl, makkelijk en overzichtelijk en ze hebben vaak goede deals op de site staan, ook leuk ter inspiratie
al gevonden ?
ita komt ook in de buurt
Zou dat nog relevant zijn, 7 jaar na die post?!
googleflight
google flight moet het zijn. kan ook gebruiken om tickets te zoeken