Hallo,
We zijn terug van een heerlijke vakantie naar Cmbodja (en Laos). Ik ben de puntjes op de i aan het zetten voor het digitale fotoboek.
Graag wil ik een mooie foto op de omslag zetten (bijv. Angkor Wat). Omdat ik zelf geen geschikte foto heb, ben ik gaan googlen naar een mooie. Er zijn uiteraard genoeg mooie te vinden, maar de kwaliteit is niet sterk genoeg.
Wie helpt me aan een tip of foto, die ik kan gebruiken voor de omslag (kruidvat fotoservice, fotoboek XL staand; op 2 pagina’s -dus voor en achterzijde-)
Alvast bedankt!
Een fotoboek is echt persoonlijk, zou er nooit een foto van iemand anders voor gebruiken. En mocht je er toch één gebruiken van het internet dan zou ik toch even de toestemming vragen aan de eigenaar 
Ik zou ze ( je eigen foto’s ) nog eens overlopen, zeker weten dat daar ergens nog een pareltje tussen zit die de eer verdient om op de omslag te komen :foto:
Zolang je een fotoboek niet gaat publiceren kan je uiteraard probleemloos elke foto die je op internet tegenkomt gebruiken, dan zal je echt niet tegen copyright-issues aanlopen. Maar ben het er wel volkomen mee eens dat je voor herinnering aan je eigen vakantie ook een eigen foto zou moeten willen gebruiken.
Mochten die daarvoor echt tekort schieten, is het dan geen optie om bijvoorbeeld de vlag van het land te gebruiken, en daar kleinere foto’s in te monteren? Dat zou je dan ook bij fotoboeken van volgende reizen kunnen doen, en heb je meteen een herkenbare eigen stijl.
Lijkt me echt een tof en origineel idee :cheer2:
goed idee van de vlag. al zit ik daarmee met hetzelfde euvel; foto kwaliteit is niet goed genoeg, omdat foto’s te klein zijn.
weet iemand waar ik op kan letten / waar ik goede foto’s vind?