Ik heb in het verleden van mijn reizen verscheidene malen een fotoalbum laten maken bij b.v. Hema, Kruidvat, Albelli, Cewe foto s en Pixum. Deze waren zonder meer van goede kwaliteit. Wat mij nu echter is overkomen bij de nieuwste aanbieder Saal Digital overtreft de stoutste verwachtingen.
Ik heb een fotoboek laten maken met een hardcover. Het bedrijf werkt uiteraard ook met software die gratis is te downloaden. Nadat het downloaden was voltooid heb ik eerst uitgebreid kennis gemaakt met de mogelijkheden die Saal Digital in zich heeft. Het fotoboek is uiteraard te ontwerpen in eigen stijl, kleur en formaat. Ik heb gekozen voor het A4 formaat. Nadat ik eerst de foto s van mijn Thailand reis heb bekeken en een selectie heb gemaakt van foto s die ik graag in het album zou willen hebben ben ik de prentjes gaan plaatsen in het album. Door de vele templates was het geheel mooi aan te passen aan mijn wensen.
Nadat ik tevreden was met het resultaat kon ik op eenvoudige wijze over gaan tot het bestellen van het album. De betaling gaat uiteraard ook via de bekende betalingsmogelijkheden, zoals creditcard of PayPal. Nadat de klik bestellen en betalen war aangeroerd hoefde ik niet echt lang te wachten totdat het boek daadwerkelijk in mijn brievenbus lag. Binnen een week konden mijn vrouw en ik weer even nagenieten van onze heerlijke reis naar Thailand. De kwaliteit van de foto s was van uitstekende kwaliteit.
Naast fotoboeken kun je ook andere produkten bestellen bij Saal Digital. Voor meer informatie kijk je uiteraard op
http://www.saal-digital.nl/. Het bedrijf geeft aardige kortingen bij je eerste bestelling. Lezers van wereldwijzer krijgen 20 euro korting op een bestelling van minimaal 39,95 euro als ze de code WERELD17 gebruiken.