Bijna niemand gaat tegenwoordig nog met vakantie of op reis zonder zijn fototoestel of videocamera mee te nemen.
Thailand is een fotogeniek land, niet alleen vanwege de mooie tempels en de natuur maar ook vanwege de mensen,aan Boeddhistische tempels alsook de mooie natuur en culturele rijkdom geen gebrek.
Welk soort foto’s neem jij tijdens je vakantie in Thailand?
U kan hierboven stemmen in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag motiveren.
Nou gewoonlijk neem ik foto’s van mensen (boeren) die aan het werk zijn op het veld (Isaan)
Thuis heb ik honderden foto’s verzameld en opgeslagen in een fotoalbum na al die jaren Thailand.
De meeste foto’s die ik gemaakt hebt waren van mijn ex vrouw en al mijn ex vriendinnen,vraag me dikwijls af hoe hun leven er momenteel uitziet,zijn ze gelukkig getrouwd,hebben ze kinderen zijn ze goed op hun pootjes terecht gekomen na al die jaren?(wie zal het zeggen)
Vakantie foto’s :zon02:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.373307422724896.93152.100001369248611&type=3
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.372874192768219.93039.100001369248611&type=3
Van alles wat ik leuk mooi of interessant vind… Beetje zoals Kevin hierboven ^
ook al zijn t een beetje standaard fotootjes
@kevin,was jij in een soort Thaise madam tussauds, waar is dat?
hey, ja klopt, in Ripley’s was dat,shopping mall, een van de bovenste verdiepingen was dat, in Pattaya
Louis Tussaud heette dat daar
Maar die in Amsterdam is mooier, wat echter allemaal… maar wel grappig om een even te kijken, je bent er wel in een half uur uitgekeken hoor, maar toch wel even leuk
ik neem bijna geen foto’s meer, ik kom er al zo lang, alleen mijn echtgenote neemt driftig foto’s van alles en nog wat
Het liefst neem ik foto’s van markten. Erg leuk om op een markt rond te struinen. Maar natuurlijk ook van natuur en mensen maak ik graag foto’s. Gewoon wat ik interessant vind om later terug te kijken.
zoeiets bijvoorbeeld:foto:
Strand, bevolking en toch ook tempels!
Ik heb een onderwerp gekozen, maar eigenlijk maak ik van veel verschillende onderwerpen >>>:wereld::zon02:een foto.
groeten Cor en Wilna