Voor weekendjes weg of een weekje ver weg, ik ben geen feestbeest en ben vroeg wakker maar vind wel heel veel dingen leuk om te doen. Gewoon genieten van de vrije tijd, van nieuwe mensen en indrukken. Als zelfstandig ondernemer erg druk, wordt al blij van 2 dagen Texel maar ook van semi-luxe safari of zo. Op naar de 50, ook al voel ik me eerder 30 ![]()
Groetjes Marie
Hi, leuk berichtje. Ga zelf binnenkort week naar Boedapest en dagje festival Sziget . Week erna paardrijden daar in de buurt. Ik 48 en altijd in voor wat of ergens anders wat te doen. Paardrijden is ook best nieuw voor me. Groetjes
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hi, als je geen V vind, Boedapest misschien [emoji851]?
Ik begrijp uit je woorden dat je een man bent, daar is natuurlijk niets mis mee, maar minder relaxed dan waar ik naar op zoek ben, sorry!!
Owke jammer, veel plezier verder.
Hej !!
Je mag altijd met ons mee !
Moet je ofwel snel beslissen, ofwel wachten tot oktober ![]()
17 juni aanstaande vertrek ik weer naar Kenya, vanuit Parijs (waar ik heen reis met de trein).
24 juni komen Lieve en Wendy achter me aan, vanuit Brussel.
Je kan meereizen met ons.
1 dag in Kilifi KENYA kost je 15€, jou deelname in de huur, water, gas,elec, gebruik van handoeken, opgemaakte bedden, kookservice, boodschappenservice etc.
Mijn man en dochter komen aan op 4 juli, dus vanaf dan wil ik het huisje voor onszelf houden.
Je zou na wat dagen akklimatiseren en omgeving verkennen op 4 july kunnen vertrekken opsafari, of op 2 juli terug gaan met Wendy.
of naar de http://www.kilifibackpackers.com vlakbij omdat je dan de weg al weet/geakklimatiseerd bent.
Bedprijs bij backpackers varieert van 6 tot 40€/nacht
Vragen ? : E-mail
Ticketkost momenteel :
(gister opgezocht voor Wendy)
p.s.
Total: 602.18 EUR
Flight 1 Samen met Lieve. Taxi delen naar Kilifi.
EconomyFlight: ET705 | ET322Depart: Brussels (BRU)departure:
Fri, 24 Jun: 20:00Fare Basis: TLES6MBE/WEBConnection: Addis Ababa (ADD)arrival:
Sat, 25 Jun: 06:10departure:
Sat, 25 Jun: 09:39Fare Basis: TLES6MBE/WEBArrive: Mombasa (MBA)arrival:
Sat, 25 Jun: 11:59
Flight 2
EconomyFlight: ET325 | ET706 | LH170Depart: Mombasa (MBA)departure:
Sun, 03 Jul: 19:00Fare Basis: TLES6MDE/WEBConnection: Addis Ababa (ADD)arrival:
Sun, 03 Jul: 21:20departure:
Sun, 03 Jul: 23:25Fare Basis: TLES6MDE/WEBConnection: Frankfurt (FRA)arrival:
Mon, 04 Jul: 05:10departure:
Mon, 04 Jul: 06:45Fare Basis: TLES6MDE/WEBArrive: Berlin (TXL)arrival:
Mon, 04 Jul: 07:55
Passengers: 1
TOTAL: 602.18 EUR
p.p.s. VERGEET NIET : ** LINK**
Hai, ik ga in de week van 27 juli iets boeken, wellicht kunnen we samen naar mogelijkheden kijken?
Hoor graag van je!
Ik ben vrouw, 47 jr en bereisd.
Groetjes!