Wanneer: Vakantie van 31 oktober tot 23 november. Wie, wat en waar nog in te vullen...

Hoi allemaal,

Ik ben een 27-jarige Belgische meid, met 3 weken vakantie maar zonder plannen.
Wie heeft er ook deze periode vakantie en zin om mee te gaan. De vrienden zijn gesettled en nieuw reisgezelschap zou leuk zijn!

Bestemmingen zijn bespreekbaar… Enkel een vliegticket en ter plaatste uitzoeken behoort tot de mogelijkheden. Backpacken maar wel met genoeg “luxe” (lees beperkt ongedierte, nette badkamer,…). Maar het kan even goed een georganiseerde reis zijn of gewoon 2 weken hotel/enkele city trips of gewoon met de auto erop uit en zien waar we eindigen. Ik wil het budgetvriendelijk houden maar wel genieten van de 3 weken vakantie.

Ik werk zelf op een reisbureau dus mogelijkheden genoeg… Nu nog leuk gezelschap!

Groetjes,

Marieke

Hi!
Kom je mij gezellig opzoeken in Kenia?
Ik woon hier met man en dochter van anderhalf aan de zuidkust, vlakbij het prachtige strand van Diani Beach. Als je alleen met een vliegticket komt (momenteel staan er zeer scherp geprijsde tickets bij de promoties van jetairfly) naar Mombasa, kan ik je hier wel verder helpen aan mooie, leuke uitjes en natuurlijk een prachtsafari via een betrouwbaar goed lokaal reisbureautje (goedkoper en verdienen de mensen hier er ook nog wat aan).
En mocht je dat leuk vinden kunnen mijn Keniaanse man en ik je natuurlijk ook het echte Kenia laten zien, zowel hier in Ukunda waar wij wonen als in een dorpje in de heuvels in the middle of nowhere het dichtst bij het stadje Mariakani. Hier komen geen blanken/toeristen, alleen als ik ze meeneem. Op een doordeweekse dag kunnen we ook de school bij het dorp bezoeken. Eventueel kan je er zelfs een nachtje (primitief) slapen in een kleihutje, bij helder weer zie je er miljoenen sterren doordat er geen electriciteit dus geen lichtvervuiling is.
Kortom allerlei mogelijkheden naast strand- of zwembadhangen, uitgaan en lekker eten :wink:

Bij interesse of andere vragen kan je me altijd een persoonlijk berichtje sturen, dan kunnen we misschien emailadressen uitwisselen.

En anders alsnog veel plezier op reis!
Groetjes uit zonnig en warm Kenia,
Marriette

Via Wereldwijzer app

Zelfde verhaal hier,
ben je nog op zoek? laat dan iets weten

grts
Tom

Hi,

de periode spreekt me wel aan. nu de bestemming nog :slight_smile:

gr.

Hey,

Hier nog een belgische net 30 jarige uit de Kempen.

Ook hier nog wat vakantie zonder plannen en de meeste vrienden met kinderen of vakantie tijdens het bouwverlof. En laat de zomerperiode nu net een moeilijke periode zijn om vakantie te nemen op het werk.

Een reisje in november spreekt mij wel aan. Iedereen terug uit vakantie en zelf nog iets om naar uit te kijken. Als we dan nog een goede zomer krijgen hier in België, dan is dat zeker mooi meegenomen.

Qua manier van reizen en bestemming kan ik me aansluiten bij jou. Niet echt een voorkeur en sta voor veel open, als er maar een zeker basiscomfort aanwezig al zoals je aangeeft.

Misschien is het fijn om in de zomer eens af te spreken op een terrasje om samen te brainstormen, dan merken we meteen of we op dezelfde golflengte zitten en een reisje samen er in zit.

Groetjes
Sarah

Beste Marieke,

dit is ook ongeveer de tijd die ik wil gaan reizen en ik sta ook voor veel open. Wilde je in een tweetal reizen of met meerdere mensen, dat lijkt mij ook leuk namelijk.

Groetjes
Laura