Goa 20 september te veel regen?

hey,

Ik vertrek naar india voor ongeveer 3 weken,
nu twijfel ik om door rjasthan te backpakken of meer naar het noorden toe en trekken in de bergen rond Nepal ,eventueel doortrippen naar kathmandu.
Wat zijn jullie tips of dingen die ik moet gedaan hebben…

Nadien zou ik zoals velen denk ik willen eindigen op een strand en ik dacht aan Goa of kerala?
Het is wel zo dat ik er zal zijn eind september(einde moesson)
Mijn vraag is of het er nog zwaar zal regenen ook al is het eind september en misschien wat meer zon aanwezig en =einde moesson
Dus ik twijfel…(om samen te vatten wou ik eigenlijk weten of het te doen is om eind september naa goa te gaan?en of jullie nog tips hebben…)

DANKU :slight_smile:

Heej!
Afgelopen september ben ik in India geweest… waaronder ook in Goa. Maar na 1 dag ben ik weer pleite gegaan omdat het zo hard regende dat er niet meer mogelijk was dan binnen blijven. Ik heb toen de trein richting noorden gepakt en ben naar Rajasthan gegaan. Goede keuze: geen regen, een stuk kleurrijker… eigenlijk veel mooier vond ik. Als ik jou was zou ik ook meer voor het noorden gaan (maar dat is slechts mijn mening natuurlijk). Veel meer noordelijk dan Udaipur ben ik niet gekomen, mijn vlucht was vanaf Mumbai terug. Waar vlieg je op?

Jet airways…
600 euro directe vlucht(valt nog mee nee?)
Ik vertrek samen met een maat en we zijn allebei 21 dan,ik ben twee jaar geleden naar thailand geweest(noord en zuid)wat zalig was!!
Nu zoek ik ook dezelfde soort avontuur op en rajasthan ziet er redelijk saai uit als ik zo beelden zie op youtube(allemaal wel mooie paleizen maar niet egt avontuur twijfel…)
Dacht om de route manali naar leh te doen in het noorden en mss een beetje rajasthan
Eigenlijk ben ik helemaal verward en weet ik het niemeer,iedereen heeft andere meningen en etc…
we zien wel ter plaatse ,ik denk dat ik niets op voorhand ga orgnaiseren en we zien wel
danku voor de tip in elk geval!!
ciaooo