Gloednieuw Hotel Sherwood Breezes (lara/antalya)

Hoi Wim,

Welkom terug in Nederland.
Wij zijn 22 juni teruggekomen en hebben het zeer goed gehad in Saray Regency, Titreyengol, Side…
We lezen je verslagje wel.

Groetjes, schol :rolleyes:

Ik heb een site gevonden met enkele mooie foto’s van Sherwood,
nl. http://antalya.hotelle.com/sherwoodresorthotel.asp#

Hallo,

hier dan nog een verslagje van ons verblijf. In feite hebben we 3 gezichten van dit hotel gezien. Het eerste was dat alles ons prima beviel en op de Russen en de ligging na ons maar weinig ergerde. Toch was het eten niet zo fantastisch en na 3 dagen redelijk ééntonig.
Maaar… na enkele dagen was er een erg opvallende verbetering aan het eten. Alles werd veel meer verfijnd. Er kwamen thema-avonden (op maandag Turks, Woensdag Italiaans, Vrijdag het overheerlijke Mexicaans, etc) en het hotel steeg enorm in onze achting. We gingen zelfs de Russen appreciëren.

Maar… de 4 laatste dagen bleek dat het hotel niet vol had gezeten en dat vanaf toen wel het geval was. Het geval was een overvol hotel, met vol restaurant, de ligbedden die elke dag vroeger bezet waren en dergelijke ellendige nadeeltjes.

Al bij al is de vakantie prima meegevallen en omdat we zelf al niet TE veeleisend zijn en vooral voor de kids alles 100% kwaliteit was, vonden we het een uitstekend hotel.

Hier alvast ons privé-foto-album wat toch een beetje een sfeerbeeld geeft van het resort: FOTO-ALBUM

Hoi Wim

Mooie foto’s!! Ik heb wel twee vraagjes je verteld dat het hotel opeens vol was met hierbij enkele nadeeltjes. Bleef het eten goed of veranderde dat ook weer? En moest je al vroeg uit de veren voor een plaatsje aan het zwembad?

Alvast bedankt

Heidi

Ook bedankt voor de mooie foto’s,
zo hebben we toch een beetje een beeld van het hotel,

hoe vroeg was dat dan dat je moest opstaan om een plaatsje te bemachtigen,
wij hebben dat al alle jaren meegemaakt
en vinden dit - zoals iedereen waarschijnlijk - vrij vervelend !!!

Ook hebben we al meegemaakt dat je maar een bepaald uur
je handdoeken mag neerleggen
anders worden ze weggehaald, hoe zit dat daar ???

Greetz & thanks !!!

Het eten bleef even lekker maar… nu gebeurde het dat je bij een BBQ of zo wel een 10-tal mensen eerst moest laten voorgaan.
Als je van de dagen eerder beter gewoon was, was dit wel minder leuk.

De minidisco was altijd heel tof voor de kids. De laatste dagen waren er zoveel dat ze niet eens meer allemaal op het podium konden om te dansen. Onze dochter danste bijgevolg niet meer mee.

De ligbedden. 1x kwamen we om 10u45 voor ons plaatsje en plaats was er tot dan altijd geweest. Over het hele domein geen plaats, dus een voormiddagje strand (wat ook wel heel leuk was).
De dag nadien ben ik de handdoek moeten gaan leggen tegen 8u15. De laatste dag wilde ik het risico niet lopen en ging ik al om 7u30, meteen na het opstaan en ook toen lag ongeveer de helft vol.
Nu ja, als je echt wil, sleepte enkele “slaafjes” wel wat ligbedden van het strand naar het zwembad hoor :wink:

Handdoeken mochten de hele dag blijven liggen.

Hoi Wim, leuke foto’s.
Vraagje over de koelkast op je kamer en over winkeltjes.
Minibar: is het werkelijk gratis, wat zit erin en wordt het regelmatig aangevuld?
Winkeltjes: is er iets van winkeltjes in de buurt?
Thanks.

hoi.zijn er nog mensen die vertrekken op 27 juli of rond die periode in dit hotel verblijven.wij gaan tot 8 aug.groetjes

Hallo,
de minibar is een heerlijk systeem en wordt dagelijks aangevuld tot 2 Turborg-biertjes, 2 fruitbusjes, 2 spuitwater, 2 Pepsi, 2 7Up en 2 limonades. Ook water uiteraard.
Omdat de kids namiddag sliepen was het nogal eens dat de bar niet bijgevuld kon worden.
Als je meer dan 1x per dag wil laten aanvullen zou het wel geld kosten.
Op een klein kwartiertje lopen is er een shoppingcenter. Ik geloof dat hun website www.sultanbazaar.com is (momenteel buiten werking). Dit heeft een apotheek een valse Aldi (die relatief wel goedkoop is) en verder wat dure juwelen, handtassen, horlogewinkels. In Antalya zelf ben je minstens 25 tot 30% goedkoper maar het is wel leuk om eens een keer door dat shoppingcenter te lopen.
Voor de rest is er buiten het domein HELEMAAL NIETS, NOTHING, RIEN DE KNOTS, NIHIL !

Tot slot: Ook het (wel erg matige en Russische animatieteam) heeft een website: www.ballerinianimation.com.

Hoy aan alle geïnteresseerden,
Ik mag me gelukkig prijzen want ik mag morgenvroeg op vakantie vertrekken.
Wij vertrekken voor 14 dagen richting Sherwood Breezes.
Als ik de recensies lees dan zal het nog wel meevallen.
Na mijn vakantie zal ik hier uitgebreid verslag geven van mijn bevindingen.
Over de ligging (afgelegen) moeten we niet zeuren want dat wisten we al van in de vakantiebrochure. Trouwens het overgrote deel van alle nieuwe resorts in Turkije liggen afgelegen.
Tot ziens, Marc

Hallo allemal,
Hier nog een vraagje?
Kan je met euro’s betalen in antalya en lara en kan je ook geld pinnen in de buurt.

Bedankt alvast voor het antwoord .
Wil

Je kan OVERAL met euro’s betalen.
Ik raad je af te pinnen naar Turkse Lires.
Je kan alleen pinnen naar euro’s bij de Turkse DISBANK en volgens onze hostess was er zo maar 1 bank in Antalya (aan de klokketoren). We hebben daar 2x 200 euro probleemloos afgehaald. Alles bij elkaar kwamen er elke keer maar 3 euro kosten bij.

Maar wat bleek… in het shoppingcentertje, op 15 minuutjes stappen van het hotel staat ook een DISBANK-automaat en ook daar haal je dus probleemloos euro’s af !

Hallo allemaal,

Het is maar erg rustig de laatste dagen! :huh: Voor ons begint het te korten want wij vertrekken op 28/07 voor 11 dagen. De reacties op vakantiewijzer beginnen positiever te worden. Denk dus dat het allemaal wel ok is. :D. Op de site van sunjets staan er trouwens ook enkele nieuwe foto’s. Zie je weer eens een ander beeld. Weet er iemand als er ook frietjes te krijgen zijn en als er een lange broek nodig is voor het avondmaal.

groetjes
Heidi B)

Een lange broek is zeker niet nodig maar bij het avondeten is deftige kledij wel verplicht (niet in zwembroeg en met de badhanddoek rond je komen eten).

Frieten kan je dagelijks 3x eten, op diverse plaatsen in het resort. En weet je… het zijn zelfs lekkere frieten !

Gisteren weer thuis gekomen van een 12daagse met het gezin.We vonden het geweldig. Eigenlijk maar 1 minpuntje te melden: de liftcapaciteit. Die is in de spitstijden onder de maat. Verder top tijd gehad te Sherwood. Eten,Zwembaden,Glijbanen,Strand,Drinken alles echt perfect voor de prijs die je betaald.
Ging s’morgens vroeg een 6 km hardlopen op het strand, perfect te doen. Daarna nog een lekkere work out in de fitness zaal. De Johnson machines zijn nu nog in redelijke conditie,maar gaan door (klant)mishandeling hard achteruit. Valt niet tegen te onderhouden joh. Zelf deed ik dagelijks mee met het beach volley op het strand.Vreselijk gezellig allemaal en op z’n tijd best wel fanatiek allemaal. Eten was heerlijk(weegschaal staat er in de welness centre op je te wachten;-)
Meeste personeelsleden spreken jammer genoeg bijna geen Engels, maar er zaten gelukkig een boel tussen die best lol met je willen trappen. Beetje behelpen heeft ook toch wel wat als je op vakantie bent. De enige waar ik fatsoenlijk gesprek mee kon houden was het meisje die voor de fotografie (bij het zwembad) werkt. Ze is studente economie aan de universiteit en spreekt graag engels en russisch.
Voor de kids was de mini-Club en Disco echt hardstikke leuk.
En wat betreft de glijbanen… loeihard gaan ze,als je bereid bent een beetje te stunten.Heb de schaaf en blauwe plekken volop de benen en ellebogen.
Het zal de leeftijd wel zijn :smiley:
Verder nog dingetjes?
2 hotels verder (lijkt op een concorde vliegtuig) heeft iedere vrijdagavond
HEEL erg mooi vuurwerk.Goeiedag ,wat een spektakel. De koningin zou er jaloers op zijn.

Oja Wim73: Heb die mevrouw van de Aldi-Market nog de groeten van jou gedaan. Ze begreep er niets van, haha. “Wim73, you know… that guy from Holland”

hallo allemaal de website van sherwood is online,

alleen nog wel in het turks en alles werkt nog niet,

maar toch. ga naar sherwoodresort.com.tr

en WIM  mooie foto's   wij gaan volgend jaar.

chaim

Hoy allemaal,
Wij zijn net terug van Sherwood en kunnen jullie meedelen dat het aldaar allemaal piccobello in orde is. Mijn recensie volgt één dezer dagen. Om alvast in stemming te komen kunnen jullie een tiental foto’s bekijken van het hotel.

Hoe de foto’s te bekijken zijn ?
Knip en plak onderstaande link in je brouwser.

http://rapidshare.de/files/3158467/interne…erwood.rar.html

Scroll vervolgens naar beneden en klik op “free”
Wacht het aftellen af en download vervolgens het fotobestand.
Nog even “unraren” en kijken maar.

Tot binnenkort Marc

Hallo Talmars,

kan je me zeggen met welk programma ik dit moet openen
want het lukt me niet ???

Het programma heet Winrar.
Winrar wordt gebruikt om bestanden minder groot te maken.
Dus effe google’n.
Marc

Alvast bedankt voor de info,
is me gelukt en het resultaat ziet er inderdaad picobello uit,
wij vertrekken op 17 augustus en…
hetziet er veelbelovend uit

greetz