Hoi,
ik ben een meisje van 17 die naar Glastonbury Festival gaat deze zomer, omdat deze veel meer artiesten aanbiedt dan de Belgische festivals. Aangezien niemand van mijn vrienden tickets heeft kunnen bemachtigen, vroeg ik mij af of er toevallig niet anderen zijn die ook naar dit festival gaan en die het niet erg vinden om samen met mij te gaan? Dit zou heel aangenaam zijn, want ik zie echt op tegen helemaal alleen naar een muziekfestival in Engeland gaan.
Groetjs Karelle
Hey,
Ik ben iemand die ook heeft geïnformeerd bij zijn vrienden, maar helaas niemand vond die mee wilt gaan, ofwel hebben ze geen geld (studenten) ofwel kunnen ze geen verlof nemen (werkende vriende :P)
Gisteravond heb ik dan maar beslist om alleen te gaan … Ik ben een TEgrote fan van U2 
Ik hoop dat ik vandaag aan een ticketje geraak!! en ik ga ook wel liever met iemand, dan alleen 
Hoi,
mij is het alvast gelukt, jou hopelijk ook?
Laat me in elk geval iets weten, hopelijk kunnen we samen gaan…
Grtjs Karelle
Hey!
Yes yes
Tis gelukt …
Alleen moet ik wel met de trein gaan, want de gewone tickets (zonder trein) waren uitverkocht … MAar tis me dan toch gelukt! 
Ik ga zo betalen, ik ben eerst nog aan het denken welke treinuren ik best kan nemen…
Ga jij ook met de trein??
Groetjes,
Hans!!
Ik neem de trein op donderdag, om half 12 vertrekt een trein vanuit londen richting Glastonbury!
En maandagmiddag om half 2 dacht ik, neem ik de trein terug richting Londen!
Groetjes
Als het met de couch is dan ja ik heb van 7.30 genomen, maar de donderdag want de woensdag heb ik nog examens snap je, maar anders kunnen we daar afspreken?
Grtz Karelle
Zou da mogelijk zijn voor mij om die uren nog te veranderen of liggen die uren al vast?
Hey,
En heb je de uren nog kunnen aanpassen??
groetjes!!
Heb in elk geval al een mailtje gestuurd nu nog afwachten…
Jouw naam op facebook is toch gewoon jouw naam of niet?
uhu …
Hans Vochten , das mijn naam
zo sta ik op FB!
mail is hans_vochten@hotmail.com, zo kan je evt ook zoeken!
vind je me nie op facebook?
voeg me anders toe op msn ofzo … of stuur een mailtje, dat gaat gemakkelijker dan dit forum 
Even stomme vraag ertussen werpen :), dat e-mailadres is dat met of zonder spatie tussen?
Of wacht kheb je al gevonden op facebook, raar want de vorige keer stond je er niet tussen. Mmmh Facebook, volgens mij scheelt daar toch iets mee…