Mijn naam is Sylvia en ben sinds eind Juli 2009 als vrijwilliger Kofordia (in het ziekenhuis als fysio), ghana. In September wil ik graag meer van dit mooie land zien en ga ik een maand reizen! Ga jij ook in deze periode rondreizen en vind je het leuk om dit samen te doen? laat dan even een berichtje achter!!
vanaf 5 september zit ik zelf vrijwilligerswerk te doen in Ghana, maar tijdens de weekends ben ik normaal gezien vrij (het weekend vanaf 12e geloof ik) en wou ik oa parken bezoeken aan Kumasi en zo, en het voltameer, en de forten.
Wat leuk!! waar zit je en wat voor werk doe je?? In het weekend kan je heel veel leuks doen. Dus laat even weten wanneer je ongeveer wilt beginnen. Ik ga 1 September richting Kumasi en waarschijnlijk langzaam door naar Mole park.
Heej,
in de eerste week heb ik nog oriëntatie. Die vrijdag (ik geloof dan de 12e)
vertrek ik naar Agona Swedru, in Central Region, en eigl vlakbij Accra. Ik weet niet of ik die zaterdag meteen al vrij ben, en dat weekend dan al vrij ben. Zoja, was ik van plan al fort Elmina (slavendepot van de Goudkust) te bezoeken en ook Cape Coast.
Ik was ook van plan sowieso een weekend richting noord te gaan, om oa weeshuis te bezoeken, en dan ook Kumasi en Mole Park (maar aangezien ik eerst naar Tamale moet en me al 12u gaat kosten), ga ik daarvoor heel t weekende 2e weekend aan spenderen. T derde weekend wou ik dan gaan naar Kintapo Waterfalls en Monkey Sanctuary.
Volgens mij ga ik zelfs tijd tekort hebben :s.
Hoi sylvia!
ik zit op dit moment in Burkina faso, en ga volgend weekend naar ghana, om voor 2 of 3 weken te reizen! ik heb gewerkt in het ziekenhuis hier, als student geneeskunde en wil nu gewoon rondreizen en vakantie houden.
jij vertrekt morgen al naar Kumasi dus? zou je het leuk vinden om wat samen te reizen? dan moet je het maar even laten weten,