Aankomende zomer werk ik als animator op een camping in Italie. maar als ik terug ben in september heb ik dus niks. Het liefst ga ik dan weer naar het buitenland (geen voorkeur welk land) om daar dan te werken van ongeveer oktober t/m april.
Heeft iemand tips over wat nou allemaal mogelijk is om in de winter te doen qua baantjes (het liefst in de toeristische sector)?
Moet er wel bij zeggen (heel veel mensen zeggen tegen mij ‘skileraar dan?’), ik kan niet skieen of iets dergelijks, dus dat valt af.
Wij zijn op zoek naar Nederlandstaligen die ons team van Customer Service Consultants kunnen versterken in Kaapstad.
We werken voor een luchtvaartmaatschappij en houden ons bezig met o.a. het boeken van vliegtickets, het omboeken van vliegtickets en het beantwoorden van vragen van klanten.
De eerste 6 weken volg je een training die je klaarstoomt voor het werk en die geheel betaald wordt door het bedrijf.
Salaris is basic, de benefits zijn geweldig (na je proeftijd vlieg je bijvoorbeeld overal waar je maar naar toe wil voor maar 10% van de prijs). Je vlucht naar Kaapstad wordt niet vergoed, maar er wordt wel hulp geboden met het regelen van een visum. Eenmaal aangenomen is het visum rond binnen 2 maanden.
Wat ik wel nog even wil melden is dat het gaat om contracten van minimaal 1 jaar, ik weet niet of jij bereidt zou zijn min. 1 jaar te blijven?
Voor meer informatie kun je contact met mij opnemen via e-mail op [EMAIL=“ceruleanskye@hotmail.com”]ceruleanskye@hotmail.com onderwerp: werk in Kaapstad