Hallo allemaal,
Mijn naam is Johan ben net 47 jaar en ik ben op zoek naar werkzaamheden in het buitenland. Dit wil ik graag voor een aantal jaren gaan doen, zodat er ook iets opgebouwd kan worden.
Ik heb jarenlang gewerkt als technisch commercieel buitendienst medewerker en door omstandigheden zijn mijn werkzaamheden gestopt. Gebonden aan het thuisfront ben ik ook niet (meer) en kan dus gaan en staan waar ik wil.
Toen ik thuis kwam te zitten ben ik eens gaan nadenken wat ik wil en ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn activiteiten 180 graden wil gaan draaien en mij meer nuttig wil gaan maken voor anderen.
Ik ben technisch ingesteld, ben uitermate goed in organiseren en regelen en ik kan eigenlijk gewoon alles. Enthousiasme straalt er ook vanaf en ben een doorzetter. Daarnaast hou ik van humor en ben serieus in mijn werkzaamheden.
Nu alleen nog een leuke organisatie met uitdagende werkzaamheden en doelstellingen.
Mocht er iemand zijn die werkzaam is in zo’n organisatie of mocht er iemand bekend zijn met een leuke organisatie dan kom ik graag eens langs voor een kennismakingsgesprek.
Tot horens/ziens
Johan