Gezocht.. Spontane Meid, Samen Naar New Zealand...

*Hey! jij daar…

Ik ben een spontane sociale jongen van 24 jaar…en zoek een reisgenote/vriendin van 18 t/m27 jaar. Met de volgende eigenschappen: Eerlijk, openminded, sociaal aangelegd, eigen mening<—heel belangrijk!, avontuurlijk, lef, non-emptyhead, gevoel voor humor, het lieft iemand met een Spw achtergrond…of iets in die sfeer. Ben jij dit persoon?..Met al deze eigenschappen…En heb je zin om naar New zealand te gaan om veel te ontdekken en ZIEN! Dan zoek ik jou… Zelf bezit ik ook deze eigenschappen… En heb helaas 2 jaar Spw gedaan door omstandigheden ben ik gestopt en gaan werken…vaak allemaal shitwerk, maar ja je moet toch wat…Spw wil ik wel afmaken…Maar wanneer? Weet ik nog niet… Maargoed…mocht er iemand zijn die met mij zou willen reizen, dan wil ik die persoon eerst beter leren kennen…Tis toch normaal of niet?..Dan na een tijdje als het goed loopt hakken we de knoop door, reizen of niet… Ik wil hier graag de tijd voor nemen, want ik wil niet voor een kleine periode weg gaan kortom het juiste persoon heb ik nodig! Verder heb ik geen vriendin of ander dingen waar ik aan vast zit. Okay…Dit was mn verhaaltje… Voor ideeen of vragen sta ik altijd open, mail dus! haha.

Ik hoop jou te vinden!
Gr Dave.

Heej jochie
Wat gek dat je je reis/soulmate hier zoekt… Besef je wel dat als je in eentje vertrekt, je een grotere kans hebt om een tweelingziel tegen te komen…
Naar mijn mening heeft het veel voordelen om in je eentje te vertrekken. Geen ruzies… geen onenigheden… en je komt zoveel meer mensen tegen in je eentje dan als je met z’n tweeen op pad bent. Ik weet het, het vergt wat lef om alleen je rugzak op je rug te hijsen, alleen van schiphol te vertrekken en om alleen op een onbekende bestemming aan te komen… maar je weet nog half niet hoeveel vriendschap, avontuur en verwondering je ervoor terugkrijgt.
Ik was 18 toen ik in m’n eentje vertrok… ik heb een half jaar in mijn eentje door Nieuw Zeeland gelift en toen nog 5 maanden in Queenstown gewoond, gewerkt en gesnowboard. Inmiddels alweer 20, tweede jaars Culturele Antropologie en in mijn eentje naar Canada geweest. Heerlijk… en ik zit nog steeds boordevol plannen.
Wat ik je wil zeggen is… Dave, als je zoekt, zul je het niet vinden. Verwacht niets, maar laat je verassen. Verwachten leidt vaak tot een teleurstelling… want dingen lopen gewoon niet zoals je denkt dat ze zullen lopen.

Groetjes, Marlieke :slight_smile:

Hoi Marlieke
Ik heb vol bewondering je berichtje gelezen.
Daaruit kan ik opmaken dat we hier met een zeer ervaren Jonge Dame te maken hebben.
Daarom een vraagje voor jou.
Wij zijn een Nederlands/Hongaars koppel en willen volgend jaar naar Nieuw Zeeland,omdat we allebij boven 30 zijn kunnen we niet gaan op een working holliday visa,maar als tourist.(wwoofing)
We kunnen dan 3maanden verblijven,we hebben echter de intensie om een ticket te kopen dat 9 maanden geldig is.
Kun jij ons advies geven of dit problemen op gaat leveren?.
Wachtend op je reactie groeten we vriendelijk

Henrie&Nikolett :rolleyes: