Ik ben Carolien en kom uit Erp. Dit is Brabant. Ik zoek een reisgenootje die eind december mee gaat reizen.
Ik houd erg van lekker genieten, uitgaan, strand liggen, maar ook dingen bezichtigen. Het is misschien makkelijk wanneer je ook uit Brabant komt wanneer je wilt reageren zodat we makkelijk kunnen afspreken.
ik ben net 30 geworden.
Ik heb zin om te gaan!!!
Groetjes Carolien
Wat had je in gedachten precies en voor hoelang?Ik kom ben pas op vakantie geweest naar Mexico(jaja valt niet echt onder zuid amerika)En zou graaggg terug willen maar dan voor een langere tijd.Me eigen vestigen in Playa,een huisje huren is te doen!Uitstapjes maken waar ik niet de tijd voor had in mn vakantie omdat het gewoon te ver was…en te weinig tijd.Lekker luieren op het strand en uitgaan daar ben ik ook niet vies van:smile:Je eigen begeven onder het mexicaanse volk ect ect.Kortom voor even een ander leventje lijden.
Ik wil graag net voor kerst vertrekken en ongeveer een maand blijven.
Mij maakt de bestemming niet heel veel uit. Ik ben in Thailand al geweest, dus dit land liever niet.
Mexico lijkt me een superplaats.
Mexico is idd een geweldig land.Ik sta ook te popelen om terug te gaan.Dec vind ik oke.Om daar de kerst en oud & nieuw daar vieren lijkt me ook leuk!Net zoals carnaval of andere mexicaanse feesten daar mee te maken.Alleen ik heb een maand of 3 ingedachten…
Hoi, wat leuk… nog meer mensen die van de winter lekker op reis willen. Zelf wil ik graag eind december voor 1 tot max 2 maanden op reis. Denk aan Latijns-amerika. Mijn voorkeur gaat uit naar Brazilie…als ik alleen al plaatjes van Rio zie, word ik enthousiast haha! Maar Panama/Costa Rica lijkt me ook gaaf of Argentinie… In Bolivia en Peru is het volgens mij vrij slecht weer dus dat dan maar niet. Mexico heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk… maar ik sta voor alles open. Hebben jullie al wat concretere plannen?? Ik ben vorig jr alleen naar Ecuador geweest. Het was super maar vind het toch wel fijn om samen met iemand anders te reizen/starten… Ik zelf ben ook net 30 geworden. Geen relatie en voornamelijk vriendinnen met een relatie of die backpacken maar helemaal niets vinden…
Ik heb me eigen niet verder in latijns Amerika verdiept.Ongetwijfelt dat ik dat ook wel leuk zou vinden.Alleen heb ik nu mijn zinnen op Mexico gezet.Wat ik al aan gaf zou ik in PDC een huisje willen huren en daar een tijdje door willen brengen.Ik hoop alleen iemand te vinden die zo’n beetje de zelfde ideeen heeft als mij en deze uitdaging aan wilt gaan(Heb zelf ook een oproepje geplaatst)En ook er vooral een leuke tijd van wilt maken.Om nu alleen te gaan…zo’n avonturier ben ik nu ook weer niet hihi.En om te backpacken…uhh…ja voor een uitstapje van een paar dagen zou ik dat niet erg vinden.Het is wel helemaal nieuw voor mij.Een uitdaging en kan er ook wel de lol van in zien.Maar om nonstop te gaan backpacken daar ben ik opzeker geen typje voor.Ik heb ook veel te veel spullen nodig op vakantie hihi.
Ik ben Harold en kom uit Veghel.
Ik las je post en vroeg me af of je al concretere plannen hebt voor je reis eind 2010.
Mijn plan is om eind 2010/begin 2011 naar Zuid Amerika te gaan voor een paar maanden.
Graag zou ik een rondreis maken door Chili/Argentinie en Bolivia.
Ik heb nog geen concrete plannen maar wil dit op dezelfde manier gaan doen als m`n reis door Australie en New Zealand.
Alleen een vliegticket en evt. een hotel voor de 1e paar nachten boeken en voor de rest alles lekker zelf uitzoeken.
Dit is me toen uitstekend bevallen!!!
Voor meer info over deze reis;
(harold-van-esch.reismee.nl).
Ik wil graag eind december 3 a 4 weken gaan reizen en wil super ervaringen graag met iemand delen. Houd van natuur, cultuur, maar ook van relaxen. Bestemming maakt me niet zoveel uit, het liefst in Azie. Ben vorig jaar naar Vietnam en Thailand geweest en dat beviel erg goed. Ik word volgende maand 30 en kom ook uit brabant.