Hallo allemaal!
Ik ben Gerjanne, 22 jaar en studeer fysiotherapie. Het kriebelt al een tijdje om een rond reis te gaan maken in Azië. Mijn vrienden en vriendinnen zitten (helaas) niet in de situatie om mee te kunnen gaan, en alleen reizen lijkt mij toch wel een stuk minder gezellig.
Graag zou ik rond september of begin oktober vertrekken en dan ongeveer 3 maanden reizen, ik heb nog niets vast staan en sta open voor suggesties. Landen die mij aanspreken zijn: Vietnam, Cambodja, Laos, Indonesië en Maleisië. De combinatie van cultuur, natuur, actieve activiteiten en af en toe even heerlijk uitrusten op een mooi strand spreekt mij het meeste aan. De reis zou ik graag low budget houden maar het blijft natuurlijk vakantie dus hostels afwisselen met wat luxere accommodaties lijkt mij wel een prima plan!
Zo veel mogelijk eruit proberen te halen maar daarnaast ook kunnen relaxen lijkt mij heerlijk. Af en toe een feestje vind ik heel gezellig maar heeft absoluut niet de hoofdmoot, ik ben meer iemand van de gezellige avondjes.
Spreekt dit jou aan? Stuur dan een berichtje zodat we een keer kunnen afspreken om te kijken of er een klik is!
Groetjes Gerjanne