Gezocht: Reisgenootje ZO Azië eind februari/begin maart.

Hello peeps —

Mijn naam is Mirte en ik ben een 22 jarige Brabantse die een tussenjaar heeft genomen als overgang van de bachelor naar de master (ik heb vier jaar lang in Nijmegen gestudeerd). Nu ben ik van plan om eind februari / begin maart te gaan backpacken in ZO Azië voor een tijdsperiode van ongeveer twee tot drie maanden. Alhoewel ik nog geen concrete plannen heb, spreken landen als Laos, Thailand en Cambodja me ontzettend aan.
Zelf heb ik nog nooit zo’n grote reis alleen ondernomen en dat heeft ervoor gezorgd dat mijn ouders (en ik zelf stiekem ook wel een beetje) toch wel nerveus zijn. Vandaar dat ik op zoek ben naar iemand die rond die tijd ook van plan is om zo’n reis te beginnen en een gezamenlijk begin zou willen maken met me. Natuurlijk kan het gezelschap verder gezet worden, mocht er een goede klik zijn.

Op reis zie ik mezelf graag als een veelzijdig persoon: ik kan net zo veel genieten van het lezen van een boek op het strand, rond struinen in kleine straatjes om alle lokale elementen op te snuiven als gillend van een toren af springen aan een bungeejumpsnoertje. Ik sta dan ook voor heel veel dingen open en vind het leuk om andere personen te leren kennen.

Mocht er iemand interesse hebben om reismaatjes te worden, laat maar wat horen!

Liefs,

Mirte

Heey hopelijk heb je me bericht ontvangen en hoor snel iets van je!

Heey ik start begin maart in Azie! Zin om te joinen?

Gr roel

Hoi Mirte,

Ik verblijf momenteel in Sri Lanka voor mijn stage. Ik heb tussendoor eind februari en begin maart 3 weekjes vrij. Mocht je interesse hebben om naar Sri Lanka te komen hoor ik graag van je!!
Ik studeer ook in Nijmegen en zit in het laatste jaar van mijn Master :).

Beetje last minute reactie maar mijn stage loopt niet helemaal zoals van te voren gepland haha!!

Groetjes
Laurie