[FONT=Arial]hallo allmaal,
Ik ben Paul en ik ben (bijna)17 jaar.
Ik zoek iemand die met mij op vakantie zou willen gaan. Ik kan niet met mijn ouders omdat mijn moeder niet in de fele zon mag vanwege de gemo die ze heeft gehad voor het besrtijden van haar borstkanker
maarja.
Het probleem is dat ik erg van reizen hou maar ik ben een van de oudste in mij vrienden kring met als gevolg dat niemand mee mag. Echt een idee voor bestemming heb ik niet ik zou ook nog niet weten wanneer, maar dat kan overlegt worden. Ik hoop dat iemand reageert en dat ik dus alsnog op vakantie kan 
groetjes
Paul
P.S mijn msn adres is paul_breukels@hotmail.com
Hoi Paul
Wat rot dat je moeder zo ziek is, en ik hoop dat het snel beter met haar gaat.
Over vakantie: ik ben geen potentiele reisgenoot, maar ik snap je probleem. Als je verder niemand hebt om mee te reizen kan het heel irritant zijn om toch nog leuk op vakantie te gaan.
Ik ga dit jaar, alleen, met de Internationale Bouworde op vakantie. Het is een werkvakantie, met een een sociale inslag. Ik ga naar Noord Italie, met nederlanders, maar ook andere europeanen, een stuk grond geschikt maken voor ecologische landbouw. Het is een ontzettend leuke manier om mensen te leren kennen, en goedkoop.
Alleen niet geschikt voor een zon-zee-strand vakantie: je bent wel aan het werk!
Kijk op www.bouworde.nl. De site is helemaal niks, maar bevat wel genoeg info en je kan altijd emailen naar info@bouworde.nl
Succes ermee!!
Els