Wie wil mee..*-)..

halllo mensen van het goede leven,
ik zoek mensen die ECHT van reizen houden zoals ik en ook nog is rond de 18 zijn…zelf ben ik nu 17 maar tegen de tijd van de zomervakantie ben ik wle 18…maarja^^ik ben paul, uit loosdrecht, en studeer in utrecht…maar wat zoek ik??..mensen die rond de 18 zijn van reizen houden en verder…tjah…maakt eigenlijk niet uit…ik wil gewoon weg want ik ben 3 jaar neit op vakantie geweest, moeder ziek, vrienden(welke vrienden?)hadden geen zin of mochten niet…en verder ik hou erniet van om alleen te gaan…me moeder heeft net (2 uur terug)haar vakantie geboekt naar bulgarije ik wilde niet mee omdat ik oud genoeg ben(vind ik zelf) om zelf op vakantie te gaan…alleen de vraag met wie…ben jij nou de gene die met mij op vakantie zou willen naar…weet ik het waar in de periode zomervakantie…mss zelfs de meivakantie al…reageer a.u.b…verder heb ijk niet meer zoveel te vertellen en ga ik maar wachtten op reacties…bedank alvast
groetjes…
paul…
:wave:

Hoi Paul,
Ik ben zelf een 17 jarig meisje (ook bijna 18 ;)) en ben een reis aan het plannen. Ik heb geen idee of het iets voor jou is omdat je het hebt over de zomervakantie, maar ik ben van plan in oktober, november of december een aantal weken rond te reizen in Argentinië. Iets voor jou? Mail me en dan kan ik wat gedetailleerder vertellen wat ik precies van plan ben.
Groetjes Marijn

hey paul

ik ben ook 17(meisje_ en vind ook dat ik dit jaar wel s zelf war kan gaan doen! zoek iemand om mee door europa te gaan met interrail 4weken lang leuke dingen doen mn vrinden zien t niet zo zitten maar als t jou wat lijkt hoor ik t wel:)
groetjes joy