gezocht reisgenoot/reisgenoten Azoren (5 eilanden) 15 dagen juli2016

Smaragdgroene lagunes, kleurige bloemenvelden, heldere kratermeren, een azuurblauwe zee, authentieke dorpjes, watervallen en strandjes en natuurlijk walvissen en dolfijnen. Kort samengevat: de Azoren. Een paradijs voor actieve natuurliefhebbers.

Zijn er hier geen natuurliefhebbers die van lichte wandelingen houden en de eilanden van de Azoren willen verkennen? de plaatsjes, de kust, beste plaats ter wereld voor walvisspotting. Vorig jaar in de top 10 van Lonely Planet van vakantiebestemmingen.

Ik wil graag vertrekken op 18 juli, maar mijn vrienden hebben een vrouw-vriendin waar ze mee op vakantie gaan of hebben andere (werk)plannen.

Dus ik ben op zoek naar een reismaatje (m/v).
Ben 41 jaar (m), niet op zoek naar relatie om samen de reis mee te maken (fly drive).

5 eilanden (Pico, Faial, Flores, Terceira en Sao Miguel)
kosten geschat 1700 euro voor de reis plus onkosten ter plaatse.

Stuur een berichtje als je interesse hebt.

Hallo, is deze reis nog beschikbaar?

Mvg

Helaas, alle beschikbare reizen zijn uitverkocht. Er zijn nog geen nieuwe data voor 2017. Ik ga dat wel in de gaten houden want ik wil er alsnog heel graag naar toe.

ik zie dat er bij andere aanbieders een enkele reis soortgelijk is. De meeste van de reizen slaan Flores over.

15-daagse Eilandhoppen Overweldigend Azoren van Tui is redelijk hetzelfde (zelfde eilanden en beschikbare tijd op eilanden).
kosten 1950 euro.
Al meerdere vertrekdata in juli uitverkocht.

iemand ervaring met Optimo travel?