gezocht reisgenoot/reisgenoten Azoren (5 eilanden) 15 dagen juli2016

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten voor een 15 daagse reis naar de Azoren eind juli 2016.
De fly drive (ik ben in bezit van een rijbewijs) gaat naar 5 eilanden, inclusief wat men de allermooiste vindt: Flores.
De meeste reizen gaan naar slechts 3 eilanden.

Ik wil daar verschillende wandelingen (met gps) gaan maken, maar ook wat van de kleine plaatsjes bezoeken. Ik houd erg van het fotograferen van de natuur (ben een amateur maar wil wel echt mooie fotos maken). Wat voorbeelden van fotos staan op http://www.evdmeer.dds.nl/com/fotoalbum.htm
Ik heb nog geen wandelingen uitgezocht, ik weet wel dat er een paar MUST SEE plekken zijn. Als voorbereiding heb ik de Rother wandelgids voor de Azoren besteld. Ikzelf heb geen topconditie en de meeste wandelingen die ik zie zijn goed te doen (niet langer dan 3 a 4 uur).

Ik wil geen groepsreis, want die gaan niet naar Flores, waar een van de meest spectaculaire watervallen zijn, maar ik wil ook niet alleen reizen, dus (een) reisgenoot(en) die dezelfde passie(s) als ik heeft/hebben zou ideaal zijn!
Als je ook van fotograferen houdt zou dat leuk zijn.

Ideaal zou een groep van 2 tot 4 personen zijn ivm de huurauto. Maar 6 zou ook kunnen als er twee bestuurders zijn.
Ikzelf ben 41 jaar, dus iedereen met een redelijke conditie zo tussen de 25 en 50 is okay. Zou leuk zijn als het een gemengd gezelschap zou zijn, maar hoeft natuurlijk niet.

Hier de detailinformatie:
fly-drive-azoren-compleet-5-eilandenreis van Kras
vertrekdata 18,25 juli of 1 augustus (kan niet eerder ivm mijn baan)
prijs (inclusief huurauto) 1700 tot 1800 euro (hangt af van aantal)
inbegrepen: autohuur, ontbijt, verblijf
niet inbegrepen: fooien, 14x diner (door Kras geschat rond 20 pp per diner)

Stuur een berichtje als het je leuk lijkt. We kunnen dan een keer bij elkaar komen om de reis een beetje verder uit te stippelen.

Dagprogramma
Dag 1: Vliegreis Amsterdam – Pico.
Dag 2: Verkenning Pico.
fraaie kust met steile klippen

Dag 3: Ferry Pico – Faial.

Dag 4: Verkenning Faial.
zeiljachthaven, wandelen over groene kraterwand of walvissen spotten (verschillende soorten kunnen gezien worden, geen garantie)

Dag 5: Vliegreis Faial – Flores.
Dag 6 en 7: Verkenning Flores.
verschillende krater meren, 300 m hoge watervallen tussen Fajãzinha en Fajã Grande en de 90 m hoge waterval Cascata do Poço Bacalhau.

Dag 8: Vliegreis Flores – Terceira.
Dag 9 en 10: Verkenning Terceira.
kerken, paleizen en stadsmuren uit de 16e eeuw, grootste vulkaankrater van de azoren, grotten, vergezichten.

Dag 11: Vliegreis Terceira – São Miguel.
Dag 12, 13 en 14: Verkenning São Miguel.
o.a. kratermeren Caldeira das Sete Cidades, de Furnas-vallei en het Lagao do Fogo

Dag 15: Vliegreis São Miguel – Amsterdam.

300 views en nog niemand die mee wil?
ben er nog niet geweest, maar ziet er echt mooi uit. De azoren stonden laatst ook in een reis top 10.