Gezocht reisgenoot Maleisie, Vietnam, Cambodja, Laos, Myanmar (half dec)

Op 15 december vlieg ik naar Kuala Lumpur en ik wil dan 3 maanden rond gaan trekken in Zuid-Oost Azië. Ik zou het erg leuk vinden om de eerste tijd, of langer, samen met iemand te reizen.

De landen die ik wil bezoeken zijn Maleisië, Borneo, Singapore, Vietnam, Laos, Cambodja en Myanmar. Ik heb nog geen vaste planning, maar weet dat ik deze landen ongeveer wil gaan bezoeken. Ik wil niet heel lang in Thailand rondtrekken omdat ik daar al ben geweest. Ik wil juist backpacken in de andere landen, maar hoe en wat staat wat mij betreft nog open. En plannen zijn bespreekbaar!

Ga je ook binnenkort op reis en je zoekt nog een reisgenoot: laat het me weten! Of ben je al op reis en je zoekt nog gezelschap? Aansluiten kan altijd! Ik ben benieuwd en ik hoor het graag!

Groeten Marian

Kort over mijzelf: Marian, 35, zelfstandige, Groningen, sportief, verschillende reizen gemaakt: zoals Midden Amerika, Zambia, Argentinie, India/Nepal, Thailand, Israel/Jordanie. Ik hou van actieve en culturele vakanties. Denk aan bergwandelingen, duiken, jungletocht, kajakken, duiken, stadje bezoeken, etc. Uiteraard hoort bij het reizen ook af en toe een feestje!
Zie verder mijn profiel.

Hoi marjan. Ik ben momenteel al aan het reizen. In december ga ik naar sri lanka en vanaf daar door naar zuid oost azie. Ik wik graag myanmar en vietnam zien. Verder sta ik open voor andere landen. Misschien kunnen we contact houden en mochten onze paden kruizen een stukje samen reizen. Ik ben 24 jaar en kom uit drenthe. Ik ben erg flexibel en houd van afwisseling in het reizen.

Groetjes, janet

Hallor Marian,

Je berichtje spreekt me erg aan. Ook al ben ik toch al wel 11 jaar jonger, en houdt ik van regelmatig een feestje, is dit niet mijn prioriteit wanneer ik op reis ben. Ik houdt zelf ook erg van sporten en alles wat jij hebt beschreven. Ik wil erg graag Myanmar ontdekken en wil rond 20 februari richting Bangkok gaan om meteen naar Myanmar te gaan. Ik zoek hier nog een reisgenootje voor en hoop dat jij nog iemand zoekt? Ik wil drie maanden reizen en sta na Myanmar open voor alles.

Groetjes,

Kyra