Gezocht reisgenoot Indonesia nov/dec09

hallo allemaal

ik wil voor 1 maand gaan rondreizen in indonesia van half nov tot half dec09.
heb je ook plannen en vind je het leuk om samen (of een stukje) te reizen, laat dan iets weten. mij lijkt het leuk om te beginnen op bali, java , lombok en die andere kleine eilandjes ernaast als er nog tijd te zien! ik heb nog geen vaste plannen. Samen is toch gezelliger dan alleen…dus heb je interesse, laat het me dan snel weten!

groetjes Joshi

Hi Joshi,

Ik heb inderdaad plannen om vanaf half november die kant op te gaan voor een aantal maanden. Ik heb alleen al een ticket geboekt naar Bangkok. Hoe staan jou plannen er nu voor?

Groetjes, Nicole

Beste Nicole
ik heb mijn ticket al geboekt en vertrek 10 november naar denpasar bali, ik ga wel rondtrekken, dus mocht je het leuk vinden om stukje mee te reizen!
ik ben vrouw van 28 jaar en heb al meerdere reizen gemaakt, ook in azie…
jou plannen zijn dus om eerst te reizen naar bangkok, ga je ook naar indonesia???
ik blijf alleen indonesia, wil gaan snorkelen, cultuur en relaxen en alles wat ik er nog tegenkom, ik sta voor veel open!
groetjes Joshi

hoihoi,

ook ik heb plannen en een ticket richting indonesia voor die periode.
ik vertrek vanuit belgie op 30 november. mijn plan is om vooral java te doen (net voor kerst kom ik terug).
moest iemand van jullie begin december in java zijn en een stukje willen samen reizen…

veel plezier op jullie reis!
sara