dit is gewoon reclame en verder staat er op deze website niets over het verplichte motor rijbewijs, ik weet wel dat je zonder rijbewijs overal in thailand een scooter kan huren voor 200 bath maar officieel is het wel verplicht en bij een ongeval ben je zonder dit rijbewijs ook onverzekerd
Ik maakte een foutje door te grote letters, en daarom komt het misschien als reclame over.
Beste Dirkpie, Ik ben op zoek naar reisgezelschap om div. scooter tours door Thailand te maken.
Wat is het probleem met je rijbewijs, wil je tonen dat je een insider bent? We hebben toch nog niets doorgesproken. Voor diegene die meereizen zullen we voor het vertrek alle details grondig doorspreken.
En… ik ben zeker niet op zoek naar zo veel mogelijk gezelschap, wel naar mensen met een goed humeur!
als dit een niet commercieele oproep is dan ben ik degene die het fout heeft begrepen sorry daarvoor
ik ging er van uit dat dit commercieel was bedoeld en dan vond ik de vermelding van het verplicht zijn van een rijbewijs wel op zijn plaats