Gezocht: reis gezellen roadtrip Italië 1ste 2 weken Sept2014

Dag iedereen,

Mijn naam is Dries, heb een vakantie gepland in de eerste 2 weken van September, en ben nu op zoek naar mensen van mijn leeftijd die me zouden willen vervoegen om een gezellige, boeiende, ontspannende, wat avontuurlijke reis te ondernemen, op weg naar schoonheid, genot, persoonlijke verrijking en de zon!

Zij die bijv. Noord-Italië al graag eens zouden willen verkennen met de wagen dienen niet te aarzelen!

Graag een reactie als dit bericht enige interesse zou wekken.

Liefs,
Dries.

Als er nog wat meer mensen mee gaan heb ik misschien wel interesse. Zat een beetje rond te kijken, wil nog wel twee weekjes weg in de nazomer. Ik hou wel van wandelen en highlights bezoeken, de hele dag aan een druk strand liggen is niet echt aan mij besteed.

Hallo
Ik zou er in september ook graag tussenuit willen. Ik zie een rondreis door italie wel zitten.
Je zegt dat je mensen zoekt van rond jouw leeftijd en wat is jouw leeftijd dan wel?

32! Klinkt super, ik stem in dat een 4 of meer mensen ideaal zou zijn!

Via Wereldwijzer app

Btw. Ik zorg voor de wagen en de gazolina!

Via Wereldwijzer app

Nogmaals een warme oproep om mss onderlinge afwachting wat te vermijden:

Eerste twee weken van SEP. Roadtrip met wagen. Wagen en benzine w voorzien, de chauffeur mag enkel soms es vervangen worden :wink: M/v van 20-35. Liefst een groepje van >4 pers. Door Frankrijk nr Turijn, Milan, Genova, Firenze, Lucca, … Eventueel tot in Rome. We maken er iets leuks van met veel avontuur, cultuur, prosecco, dansen, eten, en veel geklets!

Via Wereldwijzer app