Wie gaat er mee richting Italie (op de motor)1, 2 of 3 september vertrekken--> 3 wk

Dit is een bericht van vorig jaar,(2009) dus reageren heeft geen zin meer…

Hey there allemaal…

Ik ben Marin en ga voor ongeveer 3 weken richting Italie.
Ik ben 27 jaar en zoek iemand die het gezellig vind om mee te gaan.
Gewoon een relax/doe vakantie.
Andere ideeën zijn altijd welkom.
Ik moet niet naar italie, maar ik wil er wel even tussenuit.
So let me know.

Groetjesss Marin:zon02:

Hee Marin,

ik ben ook van plan om op vakantie te gaan met de motor, ik wilde dan een roadtrip maken; Luxemburg, 't zwart woud, Oostenrijk, Italia, en dan via Frankrijk weer terug… ik ben alleen gebonden aan de eerste drie weken van augustus… staat jou vakantie ook vast?

Groetjes,

Nick

Hey all

ik ben ook op zoek naar een medereiziger en mede motorrijder voor een rondreis door frankrijk, spanje en italie. vertrekdatum is variabel ik zou begin juni kunnen vertrekken en ben vrij tot eind september.

Groeten
Firvasaion

Uhm…
Ik ben vorig jaar in mijn eentje richting Italie gegaan op de motor…
Ben daar uiteindelijk na een ongeluk in het ziekenhuis terecht gekomen.
Denk dat ik dit jaar even een jaartje oversla om met de motor op vakantie te gaan.
Anders had ik het echt heel leuk gevonden.
Heb helaas nu een jaar later nog veel pijn tijdens het rijden.
Denk dat het volgend jaar wel weer een stuk beter is.
Ik hoop het in ieder geval.

Ik heb de laatste 2 weken van augustus vakantie en de eerste week van september.
Dus dat loopt ook niet erg overeen.
En ja ook ik zit vast aan die dagen.

heel veel plezier in ieder geval.

Hee

Dat is inderdaad wel heel erg als je er nu nog steeds last van hebt…

Veel sterkte iig!

Groetjes,

Nick

Hallo Marin,

Ik had net een nieuwe topic aangemaakt om naar Noorwegen Zweden te gaan deze zomer

maar ik lees nu jou topic en dat is ook wel wat natuurlijk
door mijn werk ben ik gelukkig niet zo datum gebonden dus welke weet ik op vakantie ga, maakt niet zo veel uit

wat zijn jou ideeen precies, welk land? camping? hotel? strand? zee? bos?

Groeten Martin 30 uit Wolvega

Dit bericht van mij is van vorig jaar…
Dit jaar weet ik nog niet wat ik ga doen, maar denk niet dat het met de motor word aangezien ik vorig jaar toen ik 2 dagen in Italie was in het Ziekenhuis beland ben na een motor ongeluk…
Kan nu nog niet hele lang stukken rijden…
Helaas, want heb echt een geweldige reis gehad vorig jaar naar Italie, zou het heel graag weer doen…

Ja nu je het zegt ik had niet goed naar de datum gekeken sorry

succes…:slight_smile:

Groeten Martin

hoi nick ik zou ook op verlofwillen gaan met de motor maar ben ook op zoek naar een maatje waarheen zou u willen gaan ? met tent of hotel welk type motor ik heb een bmw1100s met koffers en een ktm adventure 640 met alubakkenlaat eens iets horen

Hoi allemaal,

Ben ook van plan om rondje te gaan rijden dit jaar, bedoeling wat naar Noorwegen eerste 2 weken van juni, maar mijn mederijder kan niet naar het zich laat aanzien.

Bestemming hoeft niet per se Noorwegen te zijn, als het maar leuk is. Liefst niet te gek duur, tentje is prima, goedkoop hotelletje af en toe ook prima.

Heb een K1100, ben 32, als je interesse hebt, graag even een PB’tje

Groeten,

Remon

Sorry verkeerde

Als je echt een oproep wil doen is het makkelijker een nieuwe te plaatsen…
Dan heb je meer mensen die zullen reageren.
Heel veel plezier in ieder geval…

Grtsss Marin

Ik ben zelf van plan om de eerste 2 weken van augustus weg te gaan, heb daar weinig speling in. ik weet ook nog niet of ik de nachttrein naar villach pak of dat ik zelf rij, ik heb nog helemaal niets vaststaan qua bestemming behalve dat ik nog naar m’n oom wil, die zit in dobriach.

ging jij nou nog weg marin?

Hey nick,

Ik weet nog niet of ik weg ga en waar naartoe.
Het blijkt 1 van de warmste zomers OOIT te worden in Nederland, dus wie weet ga ik wel gewoon 3 weken genieten in eigen land :stuck_out_tongue:
Maargoed, ik ben de laatste 2 weken van augustus en de 1e week van augustus vrij, dus dat komt niet echt overeen met jouw vakantie.

Jammer genoeg niet nee.

Ben alhoewel in between jobs dus wie weet verandert t nog maar dan hou ik je op de hoogte!

Greetz Nick

1 like

Haha, ja hoor is goed…
Laat het me maar weten.
Weet alleen niet of ik wel in staat ben om hele stukken te rijden.
aangezien ik nog steeds niet helemaal hersteld bent van mijn ongeluk van afgelopen jaar.
Maargoed. we keep in touch.

:thumbsup: