Gezocht! Originele Toeristische Tips!

Hallo Tunesië vrienden!

Ik werk als researcher voor een televisieprogramma.

we willen graag een aantal nog onontdekte charmante en pitoreske plekjes of weetjes of boeiende typische activiteiten uit Tunesië in beeld brengen, bij voorkeur in het noord-oosten van Tunesië en niet te ver het binnenland in.

Deze info krijg je natuurlijk eerder door mensen die het land beter kennen in plaats van af te gaan op de toeristische gidsen.

Dus ik hoop op jullie wonderlijke en interessante suggesties en tips!

Groetjes,

Barbarella

Hallo Barbarella,

Misschien is het een goede idee om eens naar Hergla te gaan. Dit is een plaatsje net boven Port el Kantaoui dat nog niet erg bekend is bij de toeristen.

Wij zijn er nog niet geweest maar in mei gaan we daar een keer kijken.

succes

groetjes Francis

Wow, dat is snel Francis!

Ik check het even verder uit op het net.

Thx,

B.

Hallo Barbarella,

Hammam Jedidi ligt ten westen van Hammamet, richting Zaghouan. Hier komt net als in Korbous warm water vanuit een bron uit de bergen.

Het leuke van Hammam Jedidi is dat het niet toeristisch is en dat je er ook zo goed als geen toeristen tegenkomt. Je kunt in Hammam Jedidi ook privé-cabines huren.

De Tunesiers komen er met bussen naartoe en vooral 's zondags is het daar een drukte van belang. Op zondag is er ook markt.

Groetjes,
Pittie

:smiley: Hergla is heel mooi!!! is nog niet echt ondekt door tourisme, wij gaan daar heen te karten.

Dank je wel voor jullie reacties.

Ik hoorde dat Kerkouane en Bizerte ook heel mooi zijn.

Wat is er daar te beleven?

Groet,

Gudrun

Kerkouane is een oude opgegraven Punische stad. Ik ben er vorige week nog geweest, erg mooi! Vlak daarbij is een prachtige vesting in Kelibia, je kunt daar genieten van een prachtig uitzicht over de zee en de haven.