hallo,
Ik ga volgend jaar 3 maanden stage lopen in the states en daarna wil ik nog 1 a 2 maanden rondreizen.Ik heb van horen zeggen dat de binnenland-vluchten vrij goedkoop zijn en ben dus van plan hier gebruik van te maken…Nu zou ik graag een heleboel info willen over plaatsen waar ik geweest moet zijn of dingen die ik absoluut ervaren moet hebben…Natuurlijk zijn verwijzingen naar andere sites hartstikke welkom!!
Plaatsen zijn er genoeg: Grand canyon, White sands, Petrified wood, Salt lake city en alle natuurparken.
De cultuur -laten we eerlijk zijn- is wat minder, je kan naar een drive in gaan van 1 v/d vele fastfood ketens…
Heel veel plezier!
ja,ja, ik weet het…het klinkt allemaal een beetje cheezy ![]()
ik heb zelf ook de nodige ervaring met liften…lijkt me echter niet zo’n geslaagd plan om die ideologie daar ook door te zetten gezien het negatieve imago van de amerikaanse bevolking.De ene helft is te bang om je mee te nemen en de andere helft berooft je…hehe…ik heb zelf al eens drie dagen langs de snelweg van Helsingor (net over de grens van denemarken naar zweden) gestaan.Onze loneley planet waarschuwde er al voor…"Niet aan te raden want Zweden zijn bang dat je hun Volvo’s smerig maakt."
Daarom ben ik deze keer wel van plan het advies van mensen die het kunnen weten op te volgen…Ben sowieso ook al aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om naar z-amerika af te reizen…keej? zo, dat moest ik ff rechtzetten ![]()
groetjes B.
he dat is grappig, ik wil het andersom doen.
vanaf mexico de vs binnenvallen. maar niemand geeft antwoord op de vraag of dit makkelijk te doen is als toerist per BUS oid…
waar wil je heen in Z-amerika btw??<?>?? wij beginnen zelf in argentinie en eindigen in san fransisco bij leven en welzijn.
dus: is het per ov makkelijk de grens over te komen in mexico naar de vs?
bvd
dta ben ik zelf op het moment ook aan het uitzoeken…ik ben zelf ook van plan dit per bus te gaan doen maar op de site van de nl ambassade in mexico staat dat het vrij risicovol is…gezien het hoge aantal overvallen op lange-afstandsbussen in mexico…dus…
vraag ik me ook af; op welke problemen je allemaal kunt stuitten als je van mexico weer terug de vs in wil…wat mag je wel meenemen zonder dat je een halve dag vertraging oploopt en wat niet?ik zou het niet weten…