Ik ben met Iberia gevlogen en zij zijn mijn bagage kwijt geraakt. Dag goede reisuitrustig, dag souveniers!!! Weet jij de juiste wegen te bewandelen om dit op te kunnen lossen en omdat je iets soort gelijks hebt meegemaakt, help me! Want mij laten ze iedere keer maar mooi zitten met valse telefoonnummers etc… Grrrrrr, NOOIT MEER IBERIA!!! :mad:
Ik denk dat je eens een pmtje moet sturen naar mijne goede vriend Dave Numan(Thaiforum)Die is vanalles op de hoogte van die dingen(zit zelf in de reissector)Misschien kan Jurjenb ook je helpen met je vraag of robberts? !ik lees regelmatig klachten van deze maatschappij op het forum.In iedegeval hoop ik dat je probleem wordt opgelost,binnen de komende dagen,kan het begrijpen dat je ontgoocheld bent,Karlijn,ikzelf had het ook zitten met een vlucht van Egypt-air"ze hadden met een mes mijn koffer bewerkt,en het één en andere er uit gehaald!(sigaretten+I pod)Je ziet overal zijn er wel eens trobbels met één of andere vliegtuigmaatschappij!Succes met je zoektocht!! georgessiam.:chin: