Gezocht: Mensen die wonen of op vakantie gaan in Diyarbakir!

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar (nederlandssprekende) mensen die in Diyarbakir wonen of die naar Diyarbakir op vakantie gaan.

Mijn verloofde :wub: en ik gaan er deze zomer heen en ik vind het heel spannend! Wie weet is het mogelijk samen met anderen te reizen of om daar mensen te ontmoeten.

Ook zou ik het leuk vinden om van te voren wat meer informatie over Diyarbakir te hebben.

Ik wacht op jullie reacties!

Liefs,

Zine

Niemand?

Wat jammer dat er niemand gereageerd heeft! Ik zocht ook info over Diyarbakir! Helaas.
Maar hoe was het daar? Want ik neem aan dat je er nu geweest bent? Ik ga in oktober waarschijnlijk voor een paar daagjes die kant op. Ben heel benieuwd.
Heb je misschien tips voor me?

Hoi hoi

Ik zelf ben 2 keer in het berggebied van Diyarbakir geweest. Maar nog nooit in de stad Diyarbakir zelf.

Groetjes Dicle

@ Zine Ps ben je al geweest en zo ja hoe was het ?

http://www.schmitzreizen.i12.com/Turkije/images/diyarbakiraqua.jpg

@Dicle: Er staat OKTOBER…denk dat het nu te vroeg is te vragen of Yenge er al geweest is :hihi:

de vraag was eigenlijk bedoeld voor Zine dus sorry voor de onduidelijkheid !!

Mijn verloofde :wub: en ik gaan er deze zomer heen en ik vind het heel spannend! Wie weet is het mogelijk samen met anderen te reizen of om daar mensen te ontmoeten.

Lijkt me een heeel mooi gebied, houd ons op de hoogte!!!

ik ben er zelf 2 keer geweest toen ik nog getrouwd was met een turkse jongen. ben in het berggebied geweest. was 50 jaar terug in de tijd.
maar in 1 woord geweldig !!!

Ja Yenge hier gaat pas over een maandje… En ik ga maar voor een paar daagjes die kant op, daarna trekken we verder. Maar ik vroeg me af of er misschien iets is wat we echt gezien moeten hebben. Iets bijzonders zeg maar.
Zine schrijft inderdaad dat ze deze zomer gaat. Nou, als je het mij vraagt is de zomer ongeveer wel voorbij toch? Wie weet heeft zij meer info.

helaas zou ik niet weten wat je moet bezichtigen, ben niet in de stad Diyarbakir geweest. hopelijk heeft Zine meer informatie voor jou !

http://www.worldturkey.com/gallery/data/media/44/diyarbakir011.jpg

Oude stadsmuren van Diyarbakir

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f2/Diyarbakirwalls2.jpg/800px-Diyarbakirwalls2.jpg

Die stadsmuren zien er wel mooi uit!

het gebied waar ik verbleef, ik weet niet of de foto’s te zien zijn :question: :question:

kan iemand me mischien wat informatie geven over diyarbakir en over de meest beste vluchten ernaartoe?IK ga hier deze winter voor het eerst daar naartoe omdat mn vriend daar woont.Maar zie er best wel tegenop om daar als meisje alleen naartoe te reizen.

Marieke, ik vetrek morgenavond. Ik vlieg vanaf amsterdam naar ankara en dan moet ik overstappen. Dan vlieg ik van ankara naar diyarbakir! Met turkish airlines. Dat was voor mij de beste vlucht.
Ik ben er nog nooit geweest en ik ga ook als meisje (ben 24 btw) alleen. Mijn vriend staat gelukkig wel op de luchthaven te wachten. Dus over een paar weken kan ik je meer vertellen! Je hoort er nog van.

Hoi Yenge,

Heel erg bedankt voor je reactie!!
Ik ben idd erg benieuwd hoe het geweest is als je terugkomt.
Hoelang blijf je er?
Ik heb ook bij turkish airlines gekeken en denk ook dat het de beste vlucht voor mij is.
Wel spannend allemaal he!Zoiets heb ik dus ook nog nooit alleen gedaan.Maar jou vriend komt daar dus ook vandaan?Ben je ook niet zenuwachtig om zn familie te ontmoeten?En de levensstijl daar?Is heel anders als hier in nl.
Nou als je terug bent hoop ik dat je me wat kan vertellen.
Veel succes en plezier!

groetjes marieke

Hoi Yenge!

Was eigenlijk benieuwd of je al terug bent:smile:.
Ben echt benieuwd hoe je het ervaren hebt.

groetjes marieke