Gezocht: mensen die willen helpen met een huis op Zlarin in ruil voor gratis verblijf.

Beste allemaal,

ik ben dus op zoek naar mensen die mij willen helpen met het huis van mijn opa op Zlarin, een klein eiland in midden-Dalmatie. Het eiland is op 30 min met de boot van Šibenik. Er rijden geen auto’s, water en lucht zijn schoon en natuur is prachtig, en het is niet de typische vakantie bestemming. Op Booking.com heeft Zlarin een zeer hoge rating (9.4 of zo), en prijzen in hoogseizoen zijn vrij hoog (rond 1000 euro per week). Daarom denk ik dat deze advertentie interessant kan zijn voor mensen die op zoek zijn naar een authentieke Mediteraanse ervaring met een beperkt budget.

Ik ben op zoek naar:

1. Iemand met een busje die mij kan helpen met vervoer van een aantal grotere dingen heen en terug (een paar fietsen, een koelkast, dozen met oude boeken enz.), en,
  2. Iemand die wilt helpen met wat puin en oude spullen opruimen, en schilderen van houtwerk (er werd een nieuw dak op het huis geplaatst, dat moet nu van binnen geschilderd worden). Wat ik in mijn gedachten had was, 2-4 uur werken per dag, en de rest natuurlijk genieten van je vakantie.

Hier nog de wiki link over het eiland:

Klinkt dit interessant? Mail me dan snel. Ik was van plan om erheen te gaan van eind juli tot eind augustus, maar mijn data zijn redelijk flexibel. Ik kan meerijden met de bus, heb een rijbewijs en ik heb nog nooit een ongeluk gehad. Tot 2012 hadden mijn vriendin en ik een VW Transporter, dus ben ik ook ervaren met busjes rijden.

Groetjes en tot horens,

Balenko, Amsterdam