Gezocht: leuke reisbuddies (m/v)

Heyhoi,

Zoek nog een reisbuddy (m/v) tussen 22 en 30 jaar, voor mn Zuid-Amerika reis. Planning is waarschijnlijk eind 2009, begin 2010. Wil minimaal
3 a 4 weken gaan. Met georganiseerde reis mee, heeft mn voorkeur,
maar alles is bespreekbaar. Ben zelf man, 25, betrouwbaar, avontuurlijk, flexibel. Lijkt jouw dit wat, of heb je ook ideeen
in deze richting? Let me know! groetjes

Hey,

Ik zoek nog een reisbuddie(s) voor een trip naar Argentinië, januari 2010. Ook voor een week of 3-4. Mijn voorkeur gaat uit naar een reis op eigen gelegenheid waarbij delen georganiseerd (tours, excursies). Ik zit te denken aan het noordelijke deel van Argentinië met eventueel nog een weekje Brazilië. Hoe lijkt je dit?

Over mezelf: man, 26 jaar, flexibel, actie, sportief, niet dromen maar gewoon doen!

Wietse

Hey Wietse, dus jij hebt ook plannen voor Zuid-Amerika.
Heb je inmiddels al een reispartner gevonden? Ik ben zelf ook
nog steeds opzoek naar een reisgenoot. In principe wilde ik de reis
eerst alleen doen, maar aangezien het nieuw voor mij is, lijkt een buddy me wel gezelliger en verstandiger. Maar als ik het goed begrijp wilde jij dus ook begin 2010? Groeten

Ik heb nog geen reismaatje gevonden. Wel heb ik concrete plannen om echt die reis te gaan maken. Goed te horen dat je op hetzelfde spoor als ik met zo’n reis aan de slag bent! Ik ben er de laatste tijd veel mee bezig. Hoe meer ik er mee bezig ben, hoe enthousiaster ik word :smile:.

p.s. Ik stuur je nog even een persoonlijk bericht.

De post is al van enige tijd geleden… maar hebben jullie inmiddels een reisgenoot gevonden?

Ik ga 2 januari naar BA en vanuit daar rondreizen door argenitinie… en zou eigenlijk ook nog een reisgenoot…

Ik ben 23 woon in amsterdam, spreek spaans…

Hey!

Ik heb na de zomer een keer gemeet met “reisweis”. We hadden toch teveel verschillende ideeën dus wat dat betreft helaas geen reisbuddy.

Als ik een idee in m’n hoofd heb gaat het ook wel gebeuren. Ik heb tickets geboekt, guess what, 2 januari BsAs >>>. Joehoeeeeeeeeeee!

Deze week ook mijn laatste les van de spaanse cursus, dus dat is ook weer op peil. Ik sta open om samen wat te ondernemen, leuk!

Ook op 2 januari met air france toevallig?

misschien is het handiger als we anders mailen ofzo…

Mijn mailadres is shanna686@gmail.com

Hoop van je te horen… het begint nog meer te kriebelen dan het al deed!

Dat zou wel erg toevallig zijn. Ik vlieg met Lufthansa, via Frankfurt.
Ik stuur je morgen even een mailtje! Groeten van Wietse

Ik ga 3 jan-27 feb eveneens naar Argentinie. Ben eerste twee weken in BA (stappen, spaanse les, tango) en wil daarna een rondreis gaan maken. Heb iig pampas, patagonie, en mendoza in mijn hoofd. Ik ben trouwens 25 jaar.
Wellicht wel prima idee om in BA n keertje te meeten?
Mijn email is: [EMAIL=“lvandenelsen@hotmail.com”]lvandenelsen@hotmail.com.
Grt Lisa