gezocht: leuk betaalbaar strandhotel aan kust Mobasa!

Hallo,

We zijn met de feestdagen in Kenia en zijn nog op zoek naar een leuk betaalbaar strandhotel met goede maaltijden (3 of 4 sterren) aan de kust van Mombasa.
Het zou super zijn mochten we ook op het strand kunnen dineren en eventueel ook snorkelen van het strand af.
Iemand een idee waar de mooiste stranden zijn waar we rustig oud en nieuw kunnen vieren?
We komen aan op 31/12/14 en zijn er 4 dagen na een heerlijk lange week rondtoeren en safari in de Nationale Parken van Amboseli, Masai Mara, Hells Gate, Lake Naivasha en Lake Nakuru.
Alvast bedankt voor de tips! groetjes, Lot* & Wim :wereld:

Heeft u mijn email ontvangen? Daarin heb ik u ook geattendeert op een mooi betaalbaar hotel, namelijk Papillon Reef Hotel en Neptune Paradise Hotel.
Ik zal de prijs nog eens navragen, want nog steeds niets teruggehoord.

Via Wereldwijzer app

Hallo Marriette, nee, we hebben geen email van jou ontvangen en intussen . Bedankt voor de tips maar beide hotels die jij voorsteld zijn voor ons nogal duur. Ik heb de prijzen per mail opgevraagd voor de feestdagen en de prijzen zijn echt dubbel van de rest van 't jaar. Heb je weet van goedkopere 3 sterrrenhotels aan het strand in Mombasa met een goeie service en nette kamers en sanitair?
Ons rondje Kenia met safari’s hebben we intussen al geboekt bij Harry van Oranje Safari. Toch bedankt voor tips hoor! Groetjes uit België! Lot* en Wim

Helaas zijn in die periode alle prijzen dubbel danwel driedubbel. Het is dan superhoogseizoen. In Kenia is het dan ook zomervakantie, dus ook veel Nairobianen die hier vakantie komen vieren enz.

Waar je misschien eens naar zou kunnen kijken zijn de prijzen voor Kinondo Poa www.kinondopoa.com zij bieden kamers incl maaltijden aan binnen een cottage-achtige sfeer. Daarnaast schijnt het strand daar heerlijk rustig te zijn! Laat je me het weten als je het wat vindt? Ik ken de eigenaar, dus zou hem zo voor je kunnen bellen om direct te horen of hij wat vrij heeft!

Wat betreft de email. Zou je je junkmail eens willen checken? Want heb dinsdag 4 maart 2 mails gestuurd en 28-2 ook eentje… ???

Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Oh, realiseer me opeens dat ik de prijzen van 2014 op mijn laptop bewaard had!
Full board voor een doubleroom: €79 pppn
Halfboard voor een doubleroom: €65 pppn
De hele dag door gratis drinkwater, thee en koffie!

Sent from my LG-P990 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Hallo Marriette, oh sorry hoor, maar de mail moet ik ook voor 't werk gebruiken en dr zit echt iets meer in junk mail… 'k Vond het al zo vreemd om niets van je te horen. Zeker omdat je zo hulpvaardig en snel was hier op de blog. Zou je die mails nog eens opnieuw kunnen sturen dan sla ik gelijk je mailadres op. 't Zal denk ik een moeilijke keuze worden… Kinondo Pöa net gecheckt, ziet er wel leuk uit! Is 't een goeie buurt? Goeie kwaliteit van eten enzo want je vindt er precies geen reviews van klanten van terug. Ken je Bamburi Beach Hotel???

Het is aan Galu Beach wat een veel rustiger strand is dan Diani Beach. Daarnaast heb je er Kinondo Sacred Forest met de vele colobus monkeys. Het is er echt heel mooi!
Ik heb er 1x iets kleins gegeten en dat was echt super lekker, echt duidelijk vers bereid. Dat je er weinig/niets over kan vinden kan kloppen, het is vrij nieuw. Kamers zijn echt ruim en mooi.

Bamburi Beach Hotel zit aan de Noordkust van Mombasa. Ken het daarom niet echt. Maar volgens mij is het van dezelfde eigenaar als Southern Palms Beach Resort (waar mijn man werkt) en als dat zo is dan weet ik alleen dat er mensen waren die halverwege hun vakantie van Bamburi naar Southern moesten door overboekingen en dat zw daar uiteindelijk heel blij mee waren omdat Southern veel beter was. Maar verder ben ik er zelf nooit geweest dus kan ik er verder niets over zeggen.

Ik heb je de mails weer doorgestuurd, al zal het meeste niet meer van toepassing zijn denk ik :wink:

Via Wereldwijzer app

Hey Marriette,

Dit is mijn emailadres: lieselotvancoille@hotmail.com

Bedankt voor je vlotte reply. Nu klaarmaken voor 't werk dus ik zoek vanavond verder en ga vanavond alles nalezen. Galu Beach dus, ga ik opzoeken. Wat denk jij van Malindi? Of is dat te ver voor transfer van Mombasa Airport?
Fijne dag nog vanuit een ijskoud België, brrrr ) Lot*

Het netwerk is vandaag weer erg traag, dus de mails zijn inderdaad nog niet verstuurd. Ze lopen steeds vast doordat het te traag gaat. Ik zal het vandaag blijven proberen!

Via Wereldwijzer app

Hey Marriette,

Heb jij prijzen voor een verblijf in Papillon Reef Hotel voor onze reisperiode of een emailadres waarop ik het hotel kan contacteren?
We beseffen dat we meer geld zullen moeten geven voor een verblijf op ‘t strand van Mombasa in de eindejaarsperiode dan we aanvankelijk in gedachten hadden…
Als je die hebt mag je de prijzen van het hotel waar je man werkt ook geven (volpension of all in). Was dat niet’Southern Palms’??? Heel erg bedankt alweer en groetjes uit een winters België!

Hoi Lieselott,
Ik zal erachter aan gaan, maar denk dat het na het weekend wordt.

Ik denk dat je mijn mails weer niet ontvangen had, of wel? Ze zijn wel weer verstuurd.
In de eerste schreef ik namelijk het volgende over je vliegticketboeking:
“Zoals ik het hieronder lees vertrekken jullie 4 januari niet in de namiddag maar in de nacht van 3 op 4 jan toch? Of zie ik dat verkeerd?“

Groetjes weer!

Via Wereldwijzer app

Hey Marriette,

Nee, net nog eens gecheckt, niets ontvangen en ook geen post in ‘junkmail’ 'k Snap er niets van…Wat die vluchttijden betreft. Ik moet dat idd nog eens goed checken. Dit weekend nog bevestigen we onze 8 daagse safari rondreis definitief bij Oranje Safaris en dan goed kijken om ons Mombasa-strandverblijf goed in te vullen met een leuk hotel voor de feestdagen. Bedankt dat je hiervoor wil kijken voor ons. Volgende week is zeker goed hoor. Fijn weekend!!!

Nou, wat superraar! Heb gewoon een reply gedaan op jouw email, dus ik kan het emailadres niet verkeerd geschreven hebben. Een tijdje terug had ik het ook met iemand en die had het al van meerdere mensen gehoord dus een nieuw emailadres aangemaakt en toen ik daarop mailde deed ie het wel. Maar nu hoor ik hetzelfde dus bij jou. Ik snap er niets van!Ik zal je zo eens proberen een email te sturen als ik niet reply doe maar echt zelf je emailadres invoer. Kijken of ie het dan doet.

Via Wereldwijzer app

Heb je dus gisterenavond een testmail gestuurd. :wink:

Via Wereldwijzer app

Hoi hoi, geen testmail en voor de rest krijg ik echt alles binnen van iedereen. Mail eens jouw mailadres dan doe ik de test…

Heb jouw mailtjes wel gewoon ontvangen, ook die van vanochtend, snap er niets van. Heb weer teruggemaild. Gewoon reply gedaan, maar die zal je dan ook wel weer niet ontvangen hebben.
Heb je whatsapp? Met whatsapp kan je me evt bereiken op: +254704497469

Groetjes maar weer!

Via Wereldwijzer app

Nee, sorry, wel Facebook, is dat een optie???.. En idd, alweer niets ontvangen van jou… Is Kenia dan echt zooooo ver van hier?! :wink: Bedankt voor al je moeite hoor. We zijn benieuwd naar de prijzen van Pappillon Lagoon Reef Hotel en dergelijke! Fijne zondag voor jullie! :slight_smile:

Op facebook kan je me ook vinden via mijn emailadres! Ik heb de favebookmessenger ook op mn telefoon, dus dat gaat ook lekker snel en makkelijk. :wink:
Voeg me maar toe! :slight_smile:
(kan je ook direct mn foto‘s hier in Kenia zien :wink:

Via Wereldwijzer app

Papillon Reef zal 230 usd pppd zijn kreeg ik te horen! Dat is op het moment ongeveer €165 als ik het goed heb. Dit is all-inclusive en direct aan het strand. Mijn man gaat morgen tijdens zijn werk de prijs van Southern Palms opvragen.

Via Wereldwijzer app

papillon ben ik geweest en ga ik ws weer even heen! Haha geinig! Heeft alleen geen wifi! grtzz

1 like