gezocht: guesthouse nabij vliegveld Johannesburg

Hallo lezer,

Ik zoek een guesthouse in de buurt van het vliegveld van Johannesburg (airport pick up lijkt me heel fijn!).
Heeft iemand tips?

Bij voorkeur een guesthouse met een actieve beheerder/staff die mij kan helpen/adviseren omtrent het aankopen, registreren van een aan te kopen auto, alsmede het verkrijgen van een Traffic register Number.

Alle hulp, tips adviezen zijn welkom!

Ik land 5 mei in Johannesburg.

Albert

albert _ imthorn at hotmail dot com

Helaas Albert ven dan net even niet thuis , dus kan ik je niet helpen, anders was het geen probleem geweest.
suc6

Hallo Thatch22,

uit je bericht maak ik op dat je in ZA woont en werkt?

Als je anderzins tips of aanbevelingen hebt: heel graag!

grt,
Albert

Inderdaad woon hier. En heb een klein guesthouse.
wat wil je weten?

groetjes, Annemieke

Hallo Annemieke,

een aanbeveling van een guesthouse nabij het vliegveld. Mogelijk met pick up service en bereid te adviseren in de aanschaf van een auto/4x4.

grt,
Albert

Ik zat in Gemini.
http://www.geminibackpackers.co.za/

Ik heb geen ervaringen met de aanschaf van een auto, maar de eigenaar van bovenstaand hostel was tijdens mijn verblijf hele behulpzaam dus wellicht kan hij je helpen.

Hoi Jenny,

dank je voor je reactie. Ik zal eens contact met ze opnemen…echter; de reviews op bijv. Tripadvisor zijn wel heel slecht voor dit hostel…

In ieder geval: bedankt!

grt,
Albert

Hi Albert, dir is een hele goede, en Peter kan je zeker helpen, ook met ophalen vliegveld.
www.soulfusion.co.za

echt de moeite waard. Jammer dat ik er niet ven als jij in SA komt. Maar ja zo is het.

ascocarhire.com hier kan je een auto kopen in Namiba.

Suc6

he Annemieke,

heb je ook wat (betrouwbare) adressen in (oost) Johannesburg - Kempton Park/Boksburg/Edenvale voor de aankoop van tweedehands bakkie?

(ben je bekend met guesthouse Doves Nest in Kempton park? of Emeralds of Shoestrings?)

grt,
Albert

helaas Albert,
Ik niet, wel Peter van www.soulfusion.co.za hij kan je perfect helpen daarmee! Daarom ook hun website aan je gegevens. Peter verhuurd namelijk ook auto;s, langdurig. Hij weet echt alles in die branche!

mail is verstuurd naar Peter!

dankje,

grt,
Albert

Beste Albert, de Airport citylodge is dichtbij, goede prijs-kwaliteit en met airport pick up. www.citylodge.co.za (airport OR Tambo).

Succes met je auto,

Corné.

Amukela Game Lodge.

Qua accommodatie kan ik aanraden: MoAfrika in Benoni! De eigenaar, Anthony Colia, is altijd zeer behulpzaam.
Mail hem anders via [EMAIL=“info@moafrika.com”]info@moafrika.com of WhatsAppen via +27 82 506 96 41.

Groetjes en succes,
Natascha Snelder | ZaZoe Xperience | www.zazoetravel.com

Hallo Natascha,

e-mail verzonden! bedankt voor de tip!

grt,
Albert

Graag gedaan Albert en veel succes maar vooral veel plezier straks :wink:

Groetjes,
Natascha Snelder | **ZaZoe Xperience **| www.zazoetravel.com