Gezocht: goede doelen om te steunen onderweg !!!

Binnen een goeie maand vertrekken wij op wereldreis en we hadden graag enkele mooie projecten onderweg gesteund door er wat te gaan helpen of een financiële bijdrage te geven.
Wij passeren Thailand, Australië, Nieuw-Zeeland, Argentinië, Chili, Peru, Ecuador, Cuba, Costa Rica, Nicaragua, Honduras en Guatemala.
Tips en ook websites of specifieke informatie over een project is dus zeker welkom!

Wat jammer dat jullie niet naar Kenia gaan…

www.faharifoundation.com

www.tessunlimited.nl
Een Nederlandse meid in Antigua, Guatemala.

NL meiden, ook in Antigua, Guatemala en in Peru.

Ik kan wel allemaal vertellen wat ze doen maar het is net zo makkelijk om even op de websites te kijken.

Voor fun en extra geld voor goede doelen hadden wij op onze website de mogelijkheid dat mensen opdrachten konden geven. Als de opdracht gelukt was kregen we daar een x bedrag voor dat we onderweg konden besteden aan wat wij een goed doel vonden. Misschien iets voor jullie?
www.edwinenmartine.com “Opdrachten”

Veel reisplezier!

ben zelf in Nicaragua geweest, de stad Matagalpa is een stedenband met Tilburg. Daar lopen een heleboel Nederlandse projecten. Je zou eens een kijkje kunnen nemen op de site www.tilburg-matagalpa.nl

x

www.ninoshotel.com in Cusco, Peru kan altijd kinderkleertjes gebruiken, maar ook geld natuurlijk. Ook een prettig hotel, en dan gaat je geld (de winst) naar hun lange termijn projecten voor ondervoede kinderen.

In Bolivia ken ik een project “Centro Educativo Ñanta” een zeer goed opgezet project, waarbij tevens de lokale bevolking intensief betrokken wordt. Vraag me gerust voor verdere informatie!
Ben kritisch naar welke projecten ondersteunt, met name in Peru zijn er erg veel projecten. Altijd met goede bedoelingen maar er wordt niet altijd goed nagedacht over wat nou echt zoden aan de dijk zet. In Cuzco (Peru) zit Fairpay, wordt gerund door een Belg die een goed overzicht heeft van bestaande projecten.

Succes! Groetjes Hilde