Gezocht: Gastheer/Gastvrouw luxe appartementen Gulluk (nabij Bodrum)

Beste forummers,

Ik kwam eigenlijk op dit forum terecht omdat ik op zoek was naar reisverslagen voor mijn reis destijds maar ik zag toen ook veel oproepen staan voor wonen en werken op diverse plekken waaronder ook Turkije, vandaar dit berichtje!

Sinds het najaar van 2012 ben ik begonnen met de verhuur van de nieuwe appartementen van mijn ouders in het schilderachtige plaatsje Gulluk, nabij Bodrum en op slechts een kwatiertje rijden van het Bodrum Airport. Het is een mooi, nieuw complex, van alle gemakken voorzien en direct aan zee en aan de boulevard met tal van leuke strandtentjes. Ik heb afgelopen jaar echter wel gemerkt dat het lastig was om iemand te vinden die de boel daar goed en naar onze standaarden kon leiden. Dat wil zeggen de gasten op een leuke manier ontvangen, welkom heten, uitleggen hoe een en ander werkt, zorgen dat alles er tip-top uitziet en een beetje wegwijs maken in het dorpje etc. Kortom; een echte gastheer/gastvrouw die het leuk vindt mensen in de watten te leggen, precies werkt en zorgt dat alles altijd netjes en schoon is.

Dit jaar ben ik daarom op zoek naar een of twee personen die het leuk lijkt om dit gastheer/gastvrouw-schap op zich te nemen en onze gasten lekker te verwennen zodat ze een onvergetelijke tijd hebben. Helemaal top zou zijn iemand die ook nog enigszins handig in het geval het nodig mocht zijn.

Zeker geen vervelende taak dus! Daarom heb ik voor de maanden augustus, september en oktober al mensen gevonden maar ik ben nog op zoek naar mensen voor de** periode mei, juni, juli en mogelijk november** en ik dacht ik probeer het eens via dit forum. Het gaat om een periode van minimum 2 maanden maar onze voorkeur gaat uit naar 3 maanden aansluitend.

Taken: (oals hierboven omschreven)

• welkom heten gasten
  • eventueel zorgen dat er flesje wijn/bloempje klaar staat
  • rondleiden van de gasten in complex + uitleggen t.v., wasmachine, internet etc.
  • aanbevelingen doen van bijzondere plekken en leuke restaurantjes bv. in en rondom Gulluk
  • schoonmaken van appartement bij vertrek van gasten
  • controleren of alles aanwezig en niet kapot is
  • aanspreekpunt zijn
  • goede communicatie met mij
  • goede beheersing Nederlandse en/of Engelse taal vereist, beheersing Turkse taal pre.

In ruil daarvoor:

• kostenloos verblijf (normaal +/- E450,- per week) in exclusief appartement, direct aan zee
  • gebruik van alle faciliteiten
  • mogelijkheid zelf creatief te zijn en bv. tripjes te organiseren tegen eigen prijs

Eigenlijk dus een lange gratis vakantie met extra mogelijkheden voor de creativeling. Bij interesse graag een bericht met motivatie sturen naar: info@marinaviewresidence.nl

Voor meer informatie over onze appartementen en een boel foto’s: www.marinaviewresidence.nl

Vriendelijke groet,
Britt ten Have

Beste forummers,

Weet iemand hoe ik dit bericht kan verwijderen?
Ik kan het nergens vinden…

Een gastvrouw hebben we namelijk inmiddels gevonden dus het bericht mag weg!

Vriendelijke groet,
Britt ten Have