Werken als Hostess in Turkije

hay hay,

wie heeft er wel eens gewerkt als hostess in turkije?

ik wil namelijk in 2005 graag werken in turkije en dan het liefst in marmaris! als hostess.
maar heb je dat ook zelf voor het kiezen waar en in welke plaats je dan wil werken?

wie kan mij aub meer vertellen?

ik hoor graag van jullie :slight_smile:

groetjes

voor een hostess baan kan je het beste touroperators gaan mailen, ze zoeken daar meestal mensen vanaf 21 jaar.
en met verschillende operators in onderhandeling blijven, dan kan je evt. et beste aanbod aannemen.
op een andere manier hostess worden… kan wel neem ik aan, maar daar kan ik je geen tips op geven.

Of je kijkt vanaf half december op
http://groups.msn.com/gumbetbars
Daar gaan we alle vacatures verzamelen voor mensen die willen werken in Gümbet/Bodrum als hostess of standplaats hostess maar ook als je in de horeca of entertaiment wil werken…

Liefs Linda

Meeste touroperators zoeken jongen/meiden vanaf 25 jaar maar als je 21 bent en werkervaring hebt in de reiswereld, kan je het altijd proberen bij Neckermann en Thomas Cook.

Ik heb afgelopen zomerseizoen voor hun met veel plezier gewerkt… weet wel wat reisleiding inhoud… het is namelijk niet met een cocktail op het strand liggen met je luie reet… het is hard werken… weinig slapen… en je hebt ook altijd mensen die wel wat te klagen hebben!!!

Je moet sociaal zijn, vriendelijk en gastvrij… en vooral luisteren naar wat de gast wil!!!

Als je nog jong bent, kan je misschien beter bij Beachmasters of Gogo kijken!!!

Weet wel waar je aan begint, want als het je bevalt… dan ben je er verlopig niet van af… hahaha!!!

Hoi,

Ik heb dit jaar gesolliciteerd bij oad als standplaats hostess, ben door de eerste ronde heen!!!
Vorig jaar heb ik in een hotel als guest relations manager gewerkt, was ook erg leuk!!!
Op het moment kun je op veel sites van reisorganisaties vacatures vinden voor een baan als hostess.
Ik weet wel dat bij een aantal organisaties je maar maximaal een jaar in een bepaalde plaats mag werken, en dat je vaak niet zelf kunt kiezen, natuurlijk wel een voorkeur aan kunt geven.

Hou er wel rekening mee dat er duizenden mensen zijn die in de bekende badplaatsen willen werken en dat daarom de kans niet enorm groot is.

In een aantal badplaatsen willen ze erg graag nederlanders hebben om te werken.

Als je nog vragen hebt…

Groetjes Sonja

Wil je ook als animatrice werken of als guest relation dan kan je mij contacteren. Ăťk heb verschillende mensen nodig voor 18 hotels dus als het u interresseert 00905364213980

Beste Didi2,

Wat zijn de werkzaamheden van een guest relation.
Is het ook mogelijk om stage te lopen in een van die hotels?

Originally posted by Izel@26-11-2004, 19:31:55
** Beste Didi2,

Wat zijn de werkzaamheden van een guest relation.
Is het ook mogelijk om stage te lopen in een van die hotels? **

Ja je kan dit als stage doen guest relation is vooral alle problemen met gasten oplossen dus soms geeft dat moeilijkheden heden maar toch het is een job waar je zoveel terug van krijgt en daarom zeker de moeite waard groetjes

Originally posted by Izel@26-11-2004, 19:31:55
** ja dit kan stage zijn wij regelen alles guest relation is vooral klanten helpen met van alles en nog wat **

:slight_smile:

waar bevinden die hotels zich?

Van de guest relations werkzaamheden.

onze organisatie werkt nu samen met 18 hotels en we zijn in onderhandeling met nog 10 andere hotels. de hotels liggen in alanya antalya belek side kemer bodrum

ik zou graag werken in juli en augustus 2009 hebben jullie nog een plaatsje vrij?

Dit onderwerp is totaal niet meer relevant;organisatie bestaat waarschijnlijk niet meer,dus ik sluit het.

Als je als reisleider wilt werken kies er dan een uit nederland,en nooit een ter plaatse