Hallo!
ik ben een jonge vrouw, veel levenservaring. Voor een rustige vakantie, in een land waar veel te doen is zoek ik een medereiziger. Man of vrouw. Geen sexuele bedoelingen graag.
In de omgeving waar ik heb geboekt is veel te doen! Ballonvaart, markten, boottripjes naar schildpadden/modderbaden etc, etc.
Maar het resort zelf staat bekend bij de Turken zelf om naartoe op vakantie te gaan. Dit bevestigd de mooie bestemming!
Ik zoek een zefstandig persoon. Iemand die zichzelf prima kan vermaken. Niet alles constant samen wil doen.
Ik heb een bewogen leven gehad, en laat me nergens meer in beperken. Als je zin in links heb vandaag en ik rechts, doe je eigen richting dan ajb.
Het fijne is toch om met animaties, evt stad of wandelingen in de avond, eten, shoppen of uitjes samen te kunnen zijn. Niet moeten maar kunnen.
Ik hoop een nuchter, gezellig goedlachs persoon te kunnen vinden die ook volwassen en stevig in het leven staat voor dit soort vakanties.
In mijn eentje reis ik makkelijk, neem het vliegtuig als een trein, om bijvoorbeeld te shoppen in milaan ofzo. Maar deze vakantie is echt voor het genieten.
Het is een volpension plus, wel een prijzige vakantie, 1600 pp.
Groetjes!