Ik ben op zoek naar een enthousiaste reisgenoot (m/v) die net als ik graag een reis wil maken door een of meerdere landen in Azië. Bijvoorbeeld door Sri Lanka, Maleisië of een aantal Indonesische eilanden, maar ik sta ook open voor andere ideeën. Mijn ideale reis bevat een combinatie van natuur, cultuur, steden en op zijn tijd een mooi strand (wanneer beschikbaar).
Ik ben 38 jaar (m), wil graag nieuwe plekken ontdekken, ben optimistisch en flexibel ingesteld. Heb je interesse of wil je meer weten, stuur gerust een berichtje!
Ook ik zoek een reisgenoot voor een leuke bestemming. Echter wel beetje tijdgebonden, gezien ik rekening moet houden met mijn vrije dagen.
Maar Azië heeft me altijd al getrokken. Zat zelf al beetje richting Vietnam of Cambodja te denken…
Lijkt het je leuk hierover is verder te babbelen. Laat me ff weten.
Ow ja, ben 33 (m) sportief en hou ook van de combi natuur, cultuur en strand
Ik ben er nog niet uit, wat mn vakantie bestemming gaat worden, maar ergens in Azië zou zeker een optie kunnen zijn.
Welke periode wil je gaan, en hoe wil je reizen?
Zelf vind ik het bijv erg prettig een auto te huren, en zo door een land te reizen. Geeft mij het ultieme gevoel van vrijheid;-)
@JayV en Marga: leuk dat jullie gereageerd hebben! Ik heb jullie allebei een pb gestuurd, maar ik kreeg bij JayV de melding dat zijn berichtenbox vol zit. Dus @JayV: Misschien kun je die wat opschonen zodat mijn berichtje er bij past
Ik ben vergeten te vermelden wanneer en hoe lang ik wil reizen, dus bij deze alsnog: ik denk aan ongeveer drie of vier weken, ergens in dit jaar. Wanneer precies, daarin ben ik flexibel en dat zou dus kunnen afhangen van het klimaat op de bestemming of de voorkeur van m’n reisgenoot.