Hallo,
Mijn naam is Jitske, ik ben 25 jaar oud en woon in Zeist.
Op dit moment ben ik New born en Kinderfotograaf maar heb hiervoor Pedagogische wetenschappen gestudeerd in Utrecht.
Heb al heel wat reizen op mijn naam staan en meestal reis ik gewoon alleen.
Enkel na een recente vervelende ervaring in Zuid Afrika waar ik erg ziek ben geworden zit de angst er toch wel een beetje in.
Dus… nu ben ik op zoek naar een leuke reisgenoot om mee rond te reizen in Azië. Lijkt mij daarnaast ook wel zo gezellig om met zijn tweeën te reizen. Twee zien en horen meer dan Een.
Ik zat in eerste instantie te denken aan Thailand, Laos en Cambodja - evt Vietnam of bijv. Maleisië/Indonesië.
Periode ergens zo eind 2014 maar ik ben vrij flexibel.
Die periode is het weer ook het beste in ZO Azië dus ideaal lijkt mij!
Ik zat te denken aan 6-8 weken maar eventueel ook nog iets langer.
Ik vind afwisseling erg belangrijk. Dus cultuur/steden en dan een rustig dorpje en dan weer in de hangmat aan het strand.
Ik vind geschiedenis erg interessant dus dingen als Killing fields staan hoog op mijn lijstje.
Maar ik hou ook erg van een dagje wit strand en blauwe zee en vind snorkelen heel erg gaaf.
Ik hou van lekker eten en zie dat helemaal zitten in Azië, haha.
Ik ben niet echt een party animal dus ik zal niet elke avond op stap willen en ben dan ook meer van een gezellig tentje dan een gigantische club.
Fotografie is echt mijn ding dus je zult mij (bijna) altijd met mijn camera zien lopen. Volgens mij is Azië super fotogeniek dus ik kan niet wachten om mooie foto’s te maken. Dat wil gelukkig niet zeggen dat ik bij elk boompje 10 minuten foto’s sta te maken ![]()
Ik ben op zoek naar iemand van rond mijn leeftijd die er een grotendeels hetzelfde in staat als ik.
Die het vooral ook gezellig en praktisch vindt om samen te reizen maar mochten we eens alleen iets willen doen of allebei een ander plan hebben dat dat ook gewoon kan.
Van te voren lijkt het mij een goed idee om een paar keer af te spreken om te kijken of het klikt en om natuurlijk onze waanzinnige reis te plannen!!
Ik hoop iets te horen.
Liefs,
Jitske.