Gezocht een reisgenoot voor zonvakantie

Hallo daar, ik ben 33 jaar en single, ik zou dit jaar graag weer eens op vakantie gaan, dit is de laatste jaren niet gelukt door omstandigheden.
Ik ben dus single en wel op zoek naar de liefde, maar dat doe ik niet via hier (het is natuurlijk mooi meegenomen als het wel lukt). Ik zou graag 1 of 2 weekjes weg willen naar een zuidelijk land. Waar het zonnig en warm is, lekker in de buurt van de zee of een meer. Ik hoef echt geen hele dagen aan het strand te liggen, ik hou er ook van om dingen te bezichtigen, beetje cultuur snuiven, een marktje bezoeken. Genieten van een onder gaande zon.
Ik ben niet echt een feestbeest, maar gezellig een terrasje pakken. Zeg ik nooit nee tegen. Het maakt me niet uit of we met het vliegtuig gaan of met de auto, ik heb zelf geen auto, alleen een motor. Wel heb ik mijn rijbewijs en als er kosten gemaakt moeten worden dan maken we daar natuurlijk vooraf afspraken over.
Het maakt me overigens ook niet uit of we een hotel nemen of gezellig gaan camperen. (Ik heb een tent).

Ik ben heel makkelijk in omgang en hou van mijn vrijheid en zal je die ook zeker geven. we kunnen dingen samen doen, maar ook op eigen houtje.
Dus wie wil, of heeft een leuke suggestie? stuur me een berichtje en misschien tot ziens dan.

He Boudewijn,

Ik heb enkele dagen geleden een oproep voor reisgenoten geplaatst op deze site. Ik ga eind juni naar Toscane en zoek nog 1 of enkele reisgenoten. Lijkt dat je wat?
Zo te lezen komt je beschrijving wel overeen met wat ik in gedachte heb voor mijn vakantie.
Mocht het je wat lijken, dan hoor ik het wel.

Groet,
Edwin

Hoi edwin,

Bedankt voor je antwoord, ik heb in middels mijn reismaatje al gevonden. Ik wens je nog heel veel succes met het vinden van jou reismaatje.
groet
Boudewijn