Hallo wij zijn op zoek naar een bed & breakfast of agriturismo te koop regio Le Marche of Abruzzo.
Wat voor ons belangrijk is, de ligging met mooi uitzicht kamers min 5 liefst met badkamer en ook wat prive voor de uitbaters.
We hebben reeds enkele beursen afgelopen en vele sites afgezocht en ook zeer mooie panden gezien en hebben dan ook dit jaar enkele trip naar italie gepland om panden te bezichtigen.
We hebben echter wel veel vragen ivm een hypothecaire lening in italie. Zijn deze nog mogelijk? Vele bronnen zeggen dat men enkel maar 50% kan lenen en de rest met eigen middelen. Maar er zijn ook enkele bronnen die melden dat het nog steeds mogelijk is aan 90% te lenen of zelfs met uitzondering 100%. We zijn geen rijke mensen met miljoenen in de kast mocht dat zo zijn zou ik reeds lang een vakantiewoning bezitten in italie zonder B&B. We zijn normale werkende mensen met zin voor een nieuw avontuur in la bella italia.
Graag veel tips
Ik dacht gisteren gereageerd te hebben, maar ik zie mijn reactie nu niet meer staan. Ik ben zelf werkzaam bij een makelaardij in Toscane, maar we zijn ook actief buiten deze regio. Ik zag jullie bericht staan en denk/hoop wel iets voor jullie te kunnen betekenen. Naast het feit dat ik bij een makelaarskantoor werk, ben ik ook zelfstandig werken in het begeleiden van mensen die willen emigreren of een tweede woning kopen in Italië. Dat betekent dat ik ondersteun bij zaken als de aanvraag van een hypotheek, het inschrijven bij de gemeente, het overschrijven van de auto en alle andere denkbare zaken die geregeld moeten worden. Ik zou het een uitdaging vinden om voor jullie te kijken naar onze mogelijkheden en hoop van jullie te horen. Mailen kan naar [EMAIL=“laltracasatoscana@gmail.com”]laltracasatoscana@gmail.com