GEZOCHT B&B Agriturismo Le Marche - Abruzzo

Hallo wij zijn op zoek naar een bed & breakfast of agriturismo te koop regio Le Marche of Abruzzo.
Wat voor ons belangrijk is, de ligging met mooi uitzicht kamers min 5 liefst met badkamer en ook wat prive voor de uitbaters. Werk aan het pand is mogelijk maar geen ruine.
We hebben reeds meerdere beursen afgelopen en vele sites afgezocht en ook zeer mooie panden gezien en hebben dan ook dit jaar enkele trip naar italie gepland om panden te bezichtigen.
We hebben echter wel veel vragen ivm een hypothecaire lening in italie. We zijn geen rijke mensen met miljoenen in de kast mocht dat zo zijn zou ik reeds lang een vakantiewoning bezitten in italie zonder B&B. We zijn normale hard werkende mensen met ervaring in horeca en met zin voor een nieuw avontuur in la bella italia.
Graag veel tips of weetjes en liefst geen overdreven miljoenen panden.

Goedemiddag,

Ik kwam jullie bericht tegen op dit forum en kon het niet laten te reageren. Zelf ben ik werkzaam bij een makelaar in Toscane, maar we hebben ook diverse mogelijkheden buiten Toscane. Ik zou het een enorme uitdaging vinden om voor jullie op zoek te gaan naar mogelijkheden. Daarnaast ben ik als ZZP-er actief en help ik mensen die willen emigreren of een tweede woning willen kopen met het gehele proces. Van de hypotheek, tot het overzetten van de auto, het inschrijven van de gemeente en alle andere zaken die maar nodig kunnen zijn.
Ik hoop van jullie te horen of ik iets voor jullie kan betekenen. Mail me in dat geval op laltracasatoscana@gmail.com

Vriendelijke groeten,

Maaike Depmann
L’ Altracasa