OK, maar dan zit je op 450 wat toch nog altijd heel wat minder is dan we allemaal in hadden geschat. Jij zelf had t ook over 550 minimaal.
Gefeliciteerd Tessii en geniet je verblijf in Bs As
Ze beantwoorde niet waar en ze huurt zonder meubels, dat zijn gewoon appels met peren vergelijken
In Recoleta en Palermo zoals ze wilde lukt niet met meubels.
550 - 150 is overigens 400 dollar en dat met meubels
Lang paasweekend gehad en op dit moment nog even internetloos, dus vandaar deze late reactie. Er komt nog gas, water licht bij en eventueel internet & telefoon. Dit gaat behalve Internet allemaal om erg kleine bedragen, dus laten we zeggen dat er nog exclusief Internet 100 pesos bij komt.
Daarnaast schijnt er nu een soort van draadloos Internet te zijn dat middels een USB stickje werkt voor 80 pesos per maand? Weet iemand hier meer over? Andere vormen van Internet vallen vaak samen met kabel TV en het is voor mij op dit moment echt geen noodzaak om een TV te hebben…
Huur dit appartementje in Palermo zoals ik ook graag wilde 4 blokken van Alto Palermo shopping centre, om een beetje een idee te geven.
Alle mobiele telefoon aanbieders bieden dit aan. Zelf heb ik de service van Movistar, maar betaal wel iets meer hoor: $120 per maand. Werkt over het algemeen redelijk goed en het voordeel is dat, als je een laptop hebt, je de usb-stick overal mee naar toe kan nemen en een internetverbinding hebt.
En ik weet al bijna zeker dat het jou toch wel zal gaan lukken, maar normaal gesproken kunnen toeristen geen mobiel abonnement aanschaffen, dus zou je het eventueel via iemand anders moeten regelen.
Had er inderdaad al over nagedacht om dat via iemand op kantoor te regelen, dan moet het wel makkelijk te doen zijn. En dan de rekeningen gewoon op mijn adres binnen te laten komen.
Het klopt toch dat de combinaties met kabel TV en Internet & telefoon flink duurder zijn?
En dat dit dan meer te moeite waard is.
Volgens mij valt de prijs icm tv/telefoon/DirecTV wel mee, maar daarvoor zou ik gewoon even bij de vele standjes in bijvoorbeeld een shopping navraag doen.
Kabel, Telefoon en internet kost ergens tussen de 200 en 300 peso.
Dat moet je sws al bij je prijs tellen. Gas, water en licht zal ook ergens rond de 100 peso liggen
Dan kost je appartementje al 400 dollar maar het is natuurlijk gewoon zonder meubels en daarmee niet te vergelijken met gemeubileerd en voor korte tijd huren.