Appartement te huur Recoleta 4 personen

Beste Argentinië gangers,

Voor diegenen van jullie die naar Buenos Aires komen voor een stedentrip, talencursus of studie heb ik een prima appartement te huur, geschikt tot vier personen in de straat Larrea op de hoek met Santa-Fe straat. Het gaat om een appartement op de zesde verdieping met twee slaapkamers en balkon, ongeveer 65 m2. Groter en goedkopeer dan menig hotel op een a locatie. Ook ideaal voor gezamenlijke bewoning (studenten b.v.) aangezien het appartement twee grote slaapkamers heeft. De woning is compleet uitgerust met kabel-Tv, telefoonlijn en Breedband Internet.

Met andere woorden, wilt u voor enkele dagen of langer in Buenos aires wonen dan kan dat! (Minimaal verblijf 3 nachten). Tevens ben ik wellicht in staat u naar andere leuke adressen te verwijzen, zoals Tango Shows (maar dan niet die massale en hele dure) of fietstoers door en buiten de stad.

Met vriendelijke groet Max, voor mee info en contact, [EMAIL=“intramax@zonnet.nl”]intramax@zonnet.nl

Hoe duur?
groet,
Henriette

Ik stuur je wel even een Mail.

Ik wil ook wel graag de prijs weten :slight_smile:

Ik heb je een PM gestuurd!

Ik wil ook graag de prijs weten

Ik heb je een PM verstuurd met prijs etc.

Hoi Max,

Ik heb je een e-mail gestuurd!

Fernando Redondo, ik probeer je een PM te mailen maar volgens mij zit je inbox vol!

Ik denk dat het wel zo handig is als je gewoon de prijzen in je inleiding noemt? Genoeg geinteresseerden klaarblijkelijk :slight_smile:

Bedankt voor je mail. Ik begrijp wel waarom je de prijzen niet in je inleiding noemt, erg prijzig…

Ach de prijzen gaan in 2010 toch wel minimaal met 30% omlaag

Zullen we daar een weddenschap over afsluiten?

Ja dat zou makkelijk zijn als het niet iedere keer om andere seizoenen, aantallen personen, maanden weken en of dagen zou gaan. Bovendien ben ik van mening dat je je in deze economisch wat mindere tijden wat flexibiler op moet stellen dus heeft het noemen van een vaste prijs zonder een beetje rekening te houden met bovengenoemde factoren niet zo veel zin.

Tevens ga ik ervan uit dat iemand die reageert wel enigszins weet van het prijsniveau in de buurt waar hij zoekt. M.a.w. iemand die echt geïnteresseerd is weet wel ongeveer wat het kost en zal ook vast wel meerdere appartementen bekijken.

Het is een prijzige buurt inderdaad maar binnen die buurt twijfel ik of het zo prijzig is…

En wat het prijsniveau in 2010 betreft. Veel Argentijnen verhuren in het begin liever niet voor minder en krijgen, indien de woning die ze aanbieden niet tip top is, zo dus leegstand. Eer het tot deze mensen doordringt dat ze af en toen wellicht toch echt naar beneden moeten met de prijs zijn we inderdaad misschien wel in 2010…

30% of meer ik denk het niet, ik zie het eerder rond de 15 a 20, wedden om een fles Ruttini?

Saludos!

Ik vind het prima

Prijzen zijn nu ook al aan het dalen

Stijgende kosten, meer aanbod en minder vraag. Dat leidt zelfs in Argentinie tot lagere prijzen

Een appartement leeg laten staan voor 6 maanden kost tussen de 2000 en 3000 dollar. Dat voelt iemand echt wel. Als je dan komt met geld kun je makkelijk 25-30% ervan af krijgen.

Ik betaal nu al 30% minder dan de internet prijs en daar gaat volgend jaar nog een keer 20% vanaf

Klopt, een aantal eigenaren stapt als gevolg hiervan ook nu over op de meer traditionele vorm van verhuur op de lokale markt. Vaste opbrengst en minder bewerkelijk.

Ook op de lokale markt zijn de rendementen niet meer zoals ze waren in 2008.

En omdat er ook veel mensen van het binnenland naar BA komen om te studeren en de Mercosur buitenlanders ook weg blijven krijg je alle nieuwbouw ook niet vol

Ik zou de prijs ook graag willen weten. Ik ga waarschijnlijk van februari t/m juni 2010 stage lopen in Buenos Aires en een goede woonplek is wel aangenaam.

Ik ga ook bij Maxba huren :wink:

Hier is zijn website:

http://www.qualityhomesbuenosaires.com/