Gezocht animatrice voor mini club - Toscana

Wij zijn een camping aan de kust van Toscane ( italie) en wij zoeken met spoed en per direkt iemand die onze animatieclub komt versterken .
Het gaat voornamelijk om de mini-club. De kindertjes zijn vooral Nederlands maar ook duits en natuurlijk italiaans.Als je ook italiaans spreekt is dat mooi meegenomen maar niet persé een eis.
Mocht je geinteresseerd zijn dan horen we dat graag zo snel mogelijk , het seizoen is al in volle gang. Het gaat om de maanden juli en augustus.
neem ook een kijkje op onze website www.baiadelmarinaio.it of bel ons voor meer info. 0039/0586/770164 saskia of francesca.[EMAIL=“info@baiadelmarinaio.it”]info@baiadelmarinaio.it

Hoi,

Ik ben Danielle en ben 18 jaar. Voor de zomer van 2010 lijkt het mij erg leuk om in het buitenland animatiewerkt te gaan doen. Ik zag jullie advertentie en vroeg me af of jullie al mensen zoeken voor de mini club voor de zomer van 2010?

Mijn e-mail is: [EMAIL=“daniellevankastel@hotmail.com”]daniellevankastel@hotmail.com

Graag hoor ik het van jullie!

hallo ik ben brenda hendriks ik ben 22 jaar oud…
ik heb hier super veel intresse in… ik ben per direct beschikbaar.
hoop snel iets van u te horen.

groetjes brenda hendriks.

heeft u al iemand gevonden voor deze job?

Hoi,

Zoeken jullie nog steeds voor 2009 of voor 2010 ? Kijk dan ook eens op Werken in het buitenland? Internationale Vacatures & Banen!

groeten, Vince