Enthousiast gezellig en gek animatiepersoneel gezocht voor de zomer 2010!
Wij zijn op zoek naar leuk, gezellig en enthousiast animatiepersoneel voor komende zomer op Camping Eden aan het Gardameer.
Camping Eden is een zeer mooie en gastvrije 4 sterren camping met het mooiste uitzicht op het Gardameer. Wanneer je op deze camping aan de slag gaat als animator beleef je gegarandeerd een top werkvakantie!
Pak deze kans om ervaring in het buitenland op te doen, genieten van werken onder de zon en het avontuur.
Ben jij 18 jaar of ouder, lekker gek, enthousiast en sportief? Kun jij goed met kinderen omgaan? Wil jij de gasten een onvergetelijke zomer bezorgen en ondertussen lekker bijverdienen? En ben jij de maanden Juli en Augustus beschikbaar? Dan is dit je kans!
Profiel:
Leeftijd: 18 jaar of ouder
Talenkennis: Engels
Beschikbaar Juli en Augustus beschikbaar
Goed met kinderen
Zin om er een knalzomer van te maken!!!
Vergoeding in overleg(je wordt goed betaald!!)
Bovendien is het verblijf in een stacaravan/tent of appartement en elke avondmaaltijd incl.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met onderstaand e-mailadres.
Is je interesse gewekt?
Stuur dan snel een motivatiebrief + CV naar [EMAIL=“yannick_nk@hotmail.com”]yannick_nk@hotmail.com.
Ik lees net je blog en ben erg enthousiast geraakt! Maar voordat ik een motivatiebrief schrijf, zou ik eerst graag willen weten wie jij bent en hoe jij in contact staat met die betreffende camping.
Top dat je reageert! Ik zal even vertellen wie ik ben. Nou ik ben Yannick Kant en ben 22 jaar. Ik heb vorig jaar op deze camping de animatie gedaan samen met Michelle. Wij zijn toen gevraagd om aankomende zomer weer het animatieprogramma te verzorgen, maar helaas vanwege studie gaat dat niet lukken. Nu is er vanuit de camping gevraagd of wij leuke gezellige en enthousiaste mensen warm kunnen krijgen voor deze super vakantiejob!
Vorig jaar was het echt top geregeld. Alle materialen zijn aanwezig om een leuk animatieprogramma te draaien. Ik moet wel zeggen dat het animatieteam uit 2 personen bestaat. Dus niet zo’n super groot team net als op andere campings aan het gardameer. Doordat je het kleinschalig houd word het werken ook een stuk persoonlijker!
We kregen elke avond te eten. De kok van het restaurant bereidde elke avond wat anders voor ons! Echt super geregeld! Alleen voor het ontbijt moet je zelf zorgen. Daarnaast sliepen we in een appartement net buiten de camping, dus dat was ook ideaal. Genoeg privacy dus!
Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust en ik zie je cv en motivatiebrief graag tegemoet!
Dat klinkt goed! Is het ook een ‘Nederlandse’ camping (Nederlands personeel e.d.)? En hoeveel dagen moet je werken, hoeveel vrije tijd heb je? En zijn er ook gelegenheden in de buurt om leuke dingen te doen, op stap gaan e.d.? Kun je daar een beetje leeftijdsgenoten ontmoeten? En wat voor animatie-activiteiten organiseerden jullie allemaal? (Sorry, ik stel veel vragen!)
Als ik het ga doen, zoek je dus eigenlijk nog maar één iemand. Stel dat je nog iemand vindt, dan is dat voor mij dus een onbekende. Dat is best spannend, want het moet wel ECHT met elkaar klikken, aangezien je zo op elkaar aangewezen bent. Daarom is het misschien het beste om dit werk met een vriend/vriendin te doen, dus iemand die je al kent, zodat je een beetje weet wat vlees je in de kuip hebt. Dus ik zal eens even om mij heen horen of er mensen zijn die het ook zien zitten, goed?
Hoi Petri,
Van mag je zoveel vragen stellen als je wilt! Is geen probleem. Maar je werkt 6 dagen in de week, waarvan 5 dagen een animatieprogramma. De overige dag werk je in een informatiepunt. Ons animatieprogramma zag er als volgt uit.
sochtends uur kidsclub
smiddags 2 uur sport en spel.
savonds mini disco en avondactiviteit(denk hierbij aan een groot avondspel).
Zoals je ziet heb je genoeg vrije tijd tussendoor. Daarnaast is er genoeg in te doen in de omgeving. Vele marktjes en alles is met de mountainbike te bereiken. Daarnaast kun je ook af en toe een keer mee op de boot naar een markt aan de andere kant van het gardameer.
Ook kun je er goed stappen. Op 50 m van de camping zit al een leuke kroeg, cafe met beachbar, waar veel jongelui komen, ook nederlands personeel van andere campings.
Ook heb je de mogelijkheid om naar een discotheek te gaan 15 min van de camping. Je word zelfs opgehaald en thuisgebracht door een busje(gratis) van de discotheek.
We zijn in principe op zoek naar 2 mensen. Mochten we 2 mensen hebben gaan we een afspraak maken om elkaar te ontmoeten. Zodat je ook een beeld hebt van iemand anders. Maar mocht je nog een gezellig en enthousiast iemand vinden dan is daar ook over te praten! alles is mogelijk.
Het is voor de rest een italiaanse camping met italiaanse eigenaars die goed engels kunnen. Daarnaast is er ook heel veel personeel van andere tentenorganisaties aanwezig. Waaronder Nederlanders en Engelsen.
Nu is mijn vraag aan jou,heb je al enige ervaring met animatie? zo ja waar heb je die opgedaan, zo nee geen probleem!;)!
Wat maakte het werk vorig jaar voor jou zo leuk? In welke taal doe je de animatie?
Ik heb nog helemaal geen ervaring met animatie. Maar ik denk dat ik het wel kan. Ik volg een opleiding met drama (HBO dramatherapie, 3e jaars), dus acteren/toneel spelen e.d. zit er bij mij wel in. Ook ben ik wel humoristisch, mensen moeten wel om mij lachen, dus daarom denk ik dat animatie voor mij geen probleem is. Helemaal omdat het om kinderen gaat, ik kan goed met kinderen overweg.
Het zal een hele nieuwe ervaring voor me worden, ook voor zo’n lange(re) tijd naar het buitenland gaan, maar ik wil het heel erg graag, dus daarom heb ik er het volste vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen!
Laten we het zo doen: Je weet dat ik geinteresseerd ben, dus zet mij maar in de optie. Ik kan nog niks met zekerheid zeggen, totdat ik weet wie er met me mee zal gaan (een bekende of een onbekende). Die eerste optie ga ik uitzoeken en die tweede optie wachten we af; of er nog meer reacties komen (zo ja, dan kijken we dan wel weer even). Goed zo?
bedankt weer voor je uitgebreide mail!
Het maakt op zich niet uit dat je geen ervaring hebt, ik ben ook met 0 ervaring begonnen. Maar wat eht voor mij zo leuk maakte is de vele variatie die in het werk zit. En het mooie is ook dat je elke 2 weken weer een nieuwe lichting krijgt, dus wat nooit verveelt. Ook kun je je eigen invulling geven aan het animatieprogramma, dus je kunt elke week nieuwe activiteiten doen met de kids! Ook is het een heel dankbaar beroep om te doen op de camping. Veel ouders waarderen het heel erg dat je hun kinderen heel de vakantie bezig houd.
Daarnaast is het een superervaring om 2 maanden in het buitenland te werken.
De animatie was vooral in het Nederlands, omdat er veel nederlanders op de camping zitten. Daarnaast is er ook wel eens sprake van dat je engels moet spreken, maar dat is denk ik geen probleem voor een student?
Oke ik zal je op de lijst zetten. Zou je me je contactgegevens willen sturen naar mijn mail?
Ik hou je op de hoogte!
Ik heb eventjes alle reacties gelezen onder je blog voordat ik zelf dezelfde vragen ga stellen, maar ik moet zeggen dat ik ook erg geinteresseerd ben!
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Roos, ben achttien jaar oud, kom oorspronkelijk uit Papendrecht, maar zit op kamers in Arnhem.
Verder volg ik dansdocentenopleiding te ArtEZ, een kunstacademie in Arnhem
Zelf heb ik een klein broertje die in maart 8 wordt, dus je zou kunnen zeggen dat ik wel met kinderen om kan gaan! Ook het feit dat ik een docentenopleiding volg helpt ook mee aan mijn omgang met kinderen.
Natuurlijk ben ik ook hilarisch en geweldig,
dus lijkt het me heel leuk om bij jullie te kunnen komen werken van de zomer!
Er volgt nog een motivatiebrief en een CV, ook al was dit berichtje ook een soort motivatie, haha!
Ik heb zojuist Yannick al een mailtje gestuurd maar zal me dan ook eventjes voorstellen. Mijn naam is Judith van den Hoorn en ik ben 20 jaar oud. Ik vind het superleuk om met kinderen en mensen om te gaan en ik kom vanaf kinds af aan al bij het Gardameer. De omgeving is echt geweldig (maar dat zal je zelf ook wel weten haha), mooi en de sfeer is enorm relaxed en gezellig. Toen ik nog klein was, stond ik altijd vooraan met de mini-disco en ging ik helemaal uit m’n dak toen er weer een mini-playbackshow werd georganiseerd. Uit ervaring weet ik dus hoe belangrijk goede animatie is op een camping en ik zou daar enorm graag aan bijdragen.
Het lijkt me superleuk om te mogen werken op de plek die ik als tweede thuis ervaar, dus ik hoop dat ik deze kans krijg!
Yannick, ik heb een foto, CV en motivatie naar je toegestuurd!
Hallo Allemaal!
wat is het toch allemaal vals dat je 18 moet zijn!
ik ben een jaar te laat geboren denk ik…
het is écht niet mogelijk om als 17 jarige aan de slag te gaan hé in het buitenland?
niet eens als je 3/4 maanden beschikbaar bent?
Wij zijn Emmy en Renske en werken in een animatieteam lijkt ons erg leuk! We zouden best 2 maanden kunnen blijven, maar de kans bestaat dat onze opleiding 30 augustus begint, dus zouden we wel op 27 of 28 augustus weg moeten. Is dit een probleem? Verder willen we graag weten of we de reiskosten van en naar Nederland zelf moeten betalen.
Nu nog even iets over onszelf: Wij zijn 19 en heel gezellig en vrolijk. We houden van gezelligheid, lachen, actief zijn en werken met kinderen.
We hopen dat de plekken in het team nog steeds open zijn!
Ik heb ook al een mail gestuurd dus hopelijk heb ik nu meer geluk…
Ik ben Janine, een meid van 23 jaar oud, die er alles aant het goed is, om in de animatie ertussen te komen, wat zeer moeilijk is…
Heb er wel wat ervaring mee, aangezien een vriend van me, in salou, in de animatie zit…en daar kon ik er ook niet meet tussen…
En wil dus zowiso als eerst zo ertussen proberen te komen, en wil dan zowiso in september terug naar school, om de opleiding te volgen…
Het is zwaar , maar wel ook heel leuk werk!!
Hoi! Ik wou graag vragen of de plekken al bezet zijn, aangezien er aardig wat mensen reageren.
Ik wou anders met nog een jongen (22 jaar) solliciteren. Ik ben zelf 21 jaar. Beiden hebben wij enorm veel podium ervaring (artiesten), doen veel vrijwilligerswerk, hebben ervaring met werken in het buitenland, kennen basiskennis Spaans en voldoende Duits.
Ik ben Irene, word 4 juli 18, ik kom uit Naarden en doe dit jaar eindexamen gymnasium. Ik spreek vloeiend Engels en bijna vloeiend Frans en nog een beetje Duits.
Ik vroeg me af of dit baantje geschikt is als je, naast een hele gave, energievolle zomer te hebben, je doel vooral is om veel geld te verdienen.
Ik neem volgend jaar namelijk een gap year, beginnend met vier maanden naar Engeland en vier maanden werken in de Alpen en daarvoor moet ik natuurlijk eventjes sparen, omdat ik het dit jaar te druk heb met mijn eindexamen halen, zal ik zoveel mogelijk geld pas in de zomer moeten gaan verdienen.
Ik ben wel heel gedreven, heb vorige zomer al in een vakantieresort in Zeeland gewerkt en daarvoor heb ik activiteitenbegeleiding in een verzorgingstehuis gedaan, dus ik heb ook wel ervaring. Ik ben enthousiast, sportief en houd ervan om nieuwe mensen te ontmoeten.
En ik ben beschikbaar van ca 6 juli (ivm verjaardag) t/m augustus.
Ik hoor graag van u
met vriendelijke groet,
Irene Overtoom
Owwwwww ik zal zeker wel weer te laat zijn. :mad:
Ben op dit moment bezig met een opleiding Recreatie Toerisme, wil uit eindelijk de animatie teams gaan leiden in het buitenland.
Ken ik me eigen nog aanmelden of ben ik gewoon te laat ?