Gezellige student zoekt reisgenoot

Hallo mensen!!
Als je leest waar iedereen heen wilt dan begint het toch te kriebelen! (en vooral nu het zonnetje eindelijk begint te schijnen :zon02:)
Ik ben op zoek naar leuke reisgenoten om in juli/augustus mee op vakantie te gaan!

Echt plannen heb ik niet, vind ook echt alles leuk! Zelf zat ik eigenlijk te denken om te gaan interrailen in Oost-Europa! Dat lijkt me echt geweldig. Bijvoorbeeld met de trein van Amsterdam naar Athene en tussendoor stoppen in zoveel mogelijk leuke plaatsjes. Je kunt via NS een Global Pass kopen waarmee je door 30 europese landen kunt reizen.

Verder zijn er genoeg andere leuke dingen die je kunt gaan doen. Sta voor alles open want reizen is gewoon mijn ding. Vorig jaar in Thailand geweest en daar is het reisvirus begonnen!

Ben een 20 jarige student uit Groningen. Ik studeer bedrijfskunde. Heb niet echt mensen van hier die ook zoiets willen gaan doen dus ik hoop dat ik via deze manier aan gezellige mensen kan komen!! Ben dus op zoek naar andere leeftijdsgeno(o)t(en) die het ook leuk lijkt om bijvoorbeeld 22 dagen weg te gaan.

Ik kan vertrekken vanaf 15 juli en moet terug zijn voor 8 augustus!

Ik vind cultuur/natuur erg belangrijk in me vakantie. Ik wil zeker wel iets van het land beleven, maar een dagje strand en lekker luieren is zeker ook niet verkeerd. Af en toe een drankje ergens doen is natuurlijk ook leuk!:wink:

Hopelijk tot snel!
Voeg me toe op msn of mail me: [EMAIL=“stevec1987@hotmail.com”]stevec1987@hotmail.com

Groetjes,
Steve