Gezellige contacten gezocht

Ik woon nu sinds drie maanden op het geweldige eiland curacao:zon02:
En wil graag mensen leren kennen, om leuke gezellige dingen mee te doen…

Groetjes shelley:dag:

Gezellig! Misschien kun je je aansluiten bij het topic van de welkomstborrel. Dat duurt nog wel een maandje of 2, maar dan krijg je een hele groep gezellige mensen erbij op het eiland. Waar woon je nu en hoelang blijf je? Ik kom vandaag precies over 2 maanden !

Ohw je hebt je aangemeld zag ik, leuk !

Hallo…ik sluit me helemaal bij je aan Shelley!! Wil ook graag nieuwe mensen leren kennen :slight_smile:

Ook ik sluit me graaaaaag aan!!:smiley:

Groetjes,

Babiche

Hi,

Melden jullie je dan ook even op het topic ‘welkomstborrel Curacao’, daar worden allerlei gezellige borrels georganiseerd door de mensen die nu al op het eiland zijn en ook strax als er weer een nieuwe lading bij is. Ik begreep dat er 11 sept een borrel is en ook 2 okt staat er eentje gepland. Bij de laatste ben ik ook aanwezig want vanaf 17 sept ben ik op het eiland :slight_smile: Spannend !!

Ik ben vanaf 21 oktober pas ongeveer op curacao, dus die borrels kan ik sowieso niet pakken. maar als er nog een borrel kome hou ik me aanbevolen!!

Goed idee…leuk om mensen te leren kennen die ook van plan zijn om voor een langere tijd op het eiland te blijven. Is er al een locatie bekend?
Zijn er nog mensen die evt op zoek zijn naar huisvesting en evt samen iets zou willen huren?

Groetjes!!

Ja ik vind het ook een super idee! Ik ben gelukkig niet alleen, ik ga met mij broer samen. Maar toch is het leuk om mensen daar te ontmoeten!!! Ik heb woonruimte voor 2 maanden (vanaf 21 okt). in die tijd ga ik daar op zoek naar een leuk appartement, maar ik sta open voor suggesties! :slight_smile:

Greetsss!!

Hey Biesje, wat leuk dat je samen gaat met je broer! Heb je al werk?
Fijn dat je iig al huisvesting hebt en dan kun je idd vanaf daar op zoek gaan naar iets anders. Voor hoelang ben je van plan te blijven?

Hey Traveller, ja leuk he, dat vind ik zelf ook wel haha ;). Werk ga ik daar zoeken, schiet niet op om dat hier al te regelen. Wil dat niet baseren op een website. Het plan is 1 jaar, maar ik heb wel zoiets van als ik daar leuk werk heb, leuke vrienden, wat voor reden dan ook om te blijven, dan blijf ik, heel simpel. En jij? Heb jij al werk? en hoe lang ga jij?

Hey Biesje, klinkt goed :slight_smile: Ik heb geen idee hoelang ik zal blijven. De bedoeling is ook voor 1 jaar, maar als het goed bevalt dan blijf ik gewoon langer :slight_smile: Ik heb nog geen werk, ben druk bezig, maar ben ook nog maar net op het eiland, dus alles op zn tijd :wink:

Hey Traveller,

Oh jij bent er al??!! Wat GAAAAAF! Ik ben jaloers! Zit ik hier in de regen:s. Vertel es, hoe is het daar? ben je helemaal alleen gegaan?

Ppfff ja ik ben ook jaloers op de mensen die er nu al zijn want tis hier gewoon kouuuddd! Echt bah … het regent, het waait en het is koud. Ik wil naar Curacao!!!

Wat betreft de borrel: er zijn meer mensen die na de borrel aankomen maar we zijn van plan het er in te houden als het gezellig is. De borrel wordt gehouden op het strand begreep ik, je kunt het beste even kijken bij het topic hierover. Shelley is al op het eiland en heeft het allemaal al geregeld :slight_smile: Ik heb er zin in en vind het leuk om zoveel mogelijk mensen erheen te krijgen, das gezellig! En er zijn dus veel meer mensen die pas later aan komen, dat geeft nix !

Hela,

ik ga binnekort na curacao voor twee maand ik ken curacao van buite heb er reeds een jaar gezeten als aupair,ik zou je graag wille lere kenne en dat we leuke dinge kunne doen daar
groetjes Mandy

IK OOOOOOOOOOOOOOOOOOK :zon02:

want verveel me eerlijk gezegd hier,zonder uitgaan of leuke dingen te doen!!! is best lastig als je helemaal niemand kent hier!! ik begreep dat er vanavond een borrel is? maar waar…

groetjesss

Super,ja dan nog even wachten en we kunnen veel leuke dingen doen,ken namelijk het eiland helemaal van buiten,heb er reeds een jaar gezeten,dus ken heel wat leuke dingen om te doen
groetjes mandy
xmandykex@hotmail.com:vak02:

:dag: hi mandy!!! gezellig!!!

wanneer arriveer je op dit zonnige eiland?>>>

groetjesss

Hoi hoi,

ik kom 5 december aan,dus lange periode leuke dingen doen hihi,en vooral veel op strand ligge lekker mambo heerlijkkkk:vak02:

Hey meiden, ik kom donderdagavond aan op het eiland! Ik vind het ook gezellig om wat contacten op te doen! 2 okt is er een welkomstborrel op het strand, op de hyvessite vind je er meer info over. Die borrel van vrijdag staat daar volgens mij ook op, maar dat heb ik niet zo gevolgd omdat ik er nog niet ben … Maar donderdag kom ik die kant op, wat een spanning … ik ben ook zeker in voor leuke dingen doen !!!