Hallo allemaal,
Mijn naam is Björn, 28 jaar oud al weer en toe aan een uitje. Van 15 April tot 28 April heb ik wat tijd vrij genomen om thuis wat te gaan klussen, maar nu die datum dichterbij komt heb ik eigenlijk veel meer zin om in die periode er ook even tussenuit te gaan >>>
Beetje lastminute, maar toch moet er wel wat te regelen zijn. Ik zat te denken aan een lekker goedkope vlucht naar een leuke stad om te verkennen, in Italië of zo. Ryanair vliegt wel naar een aantal leuke stadjes vanuit Eindhoven of Düsseldorf.
Dus dat bracht mij hier op de site, want alleen is natuurlijk ook maar alleen. Zou dus leuk zijn om met 2-4 mensen te kunnen gaan. Aan de periode zit ik wel redelijk vast, al moet het wel mogelijk zijn om het nog een beetje te rekken tot 3 Mei.
Groeten,
Björn
lijkt me perfect, want ik ben de kou zat hier,
woon ca 60 km van Weeze, dus had al plannen voor paar dagen venetie of sevillia met backback in jeugdherberg of zo.
ik heb de tijd tot 2 mei as.
groet, helen >>>
hallo,
Ik had net vandaag op een appartementje in Trapani (Sicilië) gereageerd voor een week. Ik moet nog bevestiging van mijn boeking krijgen, maar dan ligt mijn vakantie toch behoorlijk vast.
Backpacken zit er voor die periode dus niet in (daarbij komt dan ook nog dat ik liever lui dan moe ben
)
bofferd, heb net alle afleveringen van de godfather opnieuw bekeken,
mooi landschap.
zoek je nog een reisgenoot om de kosten vh appartement te drukken? :zon02:
groet, helen
hm, de godfather moet ik inderdaad nog eens bekijken, toch wel verplicht ‘huiswerk’ 
Lijkt me gezellig om het appartement te delen, ik stuur je wel ff een PM.