Erwin, fijn dat je reageert! Dat is nou precies m’n bedoeling. Als nieuw lid weet je misschien nog niet dat iedereen op jouw profiel kan kijken. Ik denk dat actieve leden daar vaak naar kijken om te zien wat een lid verder geplaatst heeft. En dan heeft dat een effect op hoe betrouwbaar de info van diegene is.
Wat betreft mezelf kan ik zeggen dat ik bijdragen van bepaalde leden - b.v. Ton, Georgessiam, Hans2007, Jenny om maar eens een paar te noemen - vaak lees, omdat ik weet dat die een fantastische bron van info voor mijn volgende reizen kunnen vormen.
Mensen die 1 of 2 x iets plaatsen zijn niet te traceren en daarom ook minder betrouwbaar. Kijk b.v. even naar bijdrage #12 en #13 in dit draadje. Dat is een hele goede aanbeveling voor de diensten van Ahmed, maar het is 2 x precies dezelfde tekst en er staat zowel een email-adres (dat is verboden op het forum!) en een link naar de site.
En dan post #19 van Bazzuph die 2 x iets geplaatst heeft. Die andere post vind je op http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=120809&p=827187#post827187 en de tekst is helemaal identiek. Zoiets heet geloof ik crossposting en ook dat is verboden op dit forum!
Ilse12 heeft ook 2x geplaatst en beide keren gaat het over de diensten van Ahmed. Datzelfde geldt voor jofjeb, syldestrandjutter, barbaramandok en zo kan ik nog wel even doorgaan…
Ik denk beslist dat Ahmed goeie diensten verleend heeft, maar mensen die op die manier zomaar pats boem een aanbeveling hier neerschrijven, maken dat het hele plaatje erg ongeloofwaardig wordt. En dat is toch jammer, als jullie bedoeling was om hem te helpen…